Pso-wóz - Jakie auto do przewozu "wilczarza irlandzkieg

01 Mar 2008, 17:35

Witam !

Nazywam się Magda, mam 20 lat, studiuję, weekendy zazwyczaj spędzam na wyjazdach.
Jestem hodowcą psów, a co za tym idzie, wożę je po całej Polsce, czasami również wybieramy się za granice, aby wziąć udział w jakieś wystawie psów.
Do tej pory miałam tylko 2 małe psy, więc z przewozem nie było problemu.
Rok temu kupiłam wilczarza irlandzkiego ( dla niewtajemniczonych-największa rasa psów). Wstawiam zdjęcie psa tej rasy, żeby zobrazować mój "problem" 8)
Zdjęcie

Aktualnie jeżdżę na wystawy z ojcem, oplem vectra - nie trudno się domyślić , ze na tylniej kanapie takiego samochodu, jest stanowczo za mało miejsca
dla takiego olbrzyma. Miesiąc temu zrobiłam prawo jazdy. Chciałabym sama wybierać się na wyjazdy.

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc, bo sama jestem zielona w temacie samochodowym.

Szukam auta które spełni następujące wymagania:

1) Posiada DUŻY! bagażnik, taki, w którym bez problemu położy się moj pies, myślę że powierzchnia powinna mieć ok. 150x120cm (ew.CIUT mniej lub dużo więcej.Wymiar taki może być po złożeniu tylnich siedzeń(zazwyczaj nie jade w więcej jak 2 osoby -ja+os.towarzysząca) Dobrze by było aby wysokość bagażnika wynosiła ok. 150cmwtedy pies by mógł w nim stanąć.

2)Samochód uchodził by za "mało psujący się". Tzn, nie chciałabym żeby nagle w drodze na wystawę, auto odmówiło współpracy. Wiadomo, zdarza się, milo by było jednak wybrać mniej zawodny.

3)Ekonomiczny, często pokonuje długie trasy, wydając sporą kase, a wszystkie wyjazdy muszę finansować z własnej kieszeni. Jako studentka , wiadomo-każdy grosz się dla mnie liczy :wink:

4)No i najważniejsze, na auto nie mogę przeznaczyć więcej jak 5-10tys.

Nie musi być piękny, i tak zostanie zdemolowany przez psa(drapanie pazurami, ślina itp) . No i wiadomo,autko z 2giej ręki.

Czy znajdzie się samochód, spełniający moje wymagania ?

Pozdrawiam serdecznie , i mocno liczę na Waszą pomoc !!
alive
Nowicjusz