Punto EVO lpg?

18 Wrz 2016, 14:29

Zdecydowanie droższe, wybierz coś polskiego producenta.tak jak wyżej Blue box czy Stag.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

18 Wrz 2016, 15:24

Fleri napisał(a):ciągle kminię co zrobić i jak zrobić haha

Nikt tu nikogo nie zmusza czy namawia do "gazowania" auta tylko policz sobie ile już byś zaoszczędził jeżdżąc na paliwie LPG. Z własnego doświadczenia mogę tylko powiedzieć że warto to zrobić i jak wybierzesz dobrą instalacje oraz ogarnięty warsztat będziesz zadowolony.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

19 Wrz 2016, 22:07

Zgadzam się, mi już za niedługo się zwróci moja instalacja. Trzeba pamiętać też o tym że jak już sie ma LPG - to te przepiegi są wieksze niż na benzynie - :) bo już jest większa skłonność do podróży autem :)
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

20 Wrz 2016, 08:59

Piotrek123 napisał(a):jak już sie ma LPG - to te przepiegi są wieksze niż na benzynie - :) bo już jest większa skłonność do podróży autem
Dokładnie tak i czasem okazuje się że robimy wtedy nawet o 50% większe przebiegi w ciągu roku :)
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

21 Wrz 2016, 08:40

a może różnica w kosztach takiego serwisu wynika z tego że części są lepszej jakości i można zrobić większość ilość km pomiędzy jednym a drugim przeglądem?? Każdy patrzy na cenę a nad jakością już się nie zastanowi.
mazi88
Początkujący
 
Posty: 73
Miejscowość: Kuźnia

21 Wrz 2016, 08:57

Oczywiście ze się zastanowi. Mówimy o jakościowo takich samych produktach.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak powstaje Toyota GR Yaris?
    To najbardziej wyjątkowy hot hatch na rynku, więc i jego proces powstawania odbiega od standardu. Toyota GR Yaris powstaje na specjalnej linii produkcyjnej fabryki Toyota Motomachi, w której dawniej powstawał Lexus ...

21 Wrz 2016, 09:21

nie każdy patrzy na cene bardzo dużo ludzi zwraca uwage na jakość nie dość że elementów zamontowanych lub tych co będą montowane nie mówiąc już o jakości wykonania i zazwyczaj jest tak że każdy by chciał mieć wszystko najlepsze i z górnej półki.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

21 Wrz 2016, 21:46

mazi88 napisał(a):a może różnica w kosztach takiego serwisu wynika z tego że części są lepszej jakości i można zrobić większość ilość km pomiędzy jednym a drugim przeglądem??

Gdyby tak było to chwała bogu, nie stety prawda bywa okrutna i płaci się za markę.. (warsztat i tak wybiera tańsze zamienniki) No ale mamy wolny kraj także hulaj dusza.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

21 Wrz 2016, 23:00

Nie oszukumy się, nikt nie robi dokładnie przeglądu co 10m kM - jak zrobiśz po 12K km lub 14k km - to też nic się nie stanie - porducent zaleca tak - ale ostatnio robiąc przegląd i wymieniajac odstoinkowy filtr twister- fazy lotnej - w zsadzie cały bród był na dole - olej z całym bródem - a sam filtr nie był aż tak bardzo zabrudzony - przegląd był po pierwszych 13K km.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

22 Wrz 2016, 08:47

filtry odstojnikowe to całkiem nowa konstrukcja dobrze zamontowany powoduje opadanie całego brudu na dole filtra to jest jak najbardziej na plus. Ktoś kto będzie dbał o instalacje zrobi przegląd zawsze w okolicy 10 tyś km
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

22 Wrz 2016, 16:52

Widziałem na żywca taki filtr odstojnikowy na czyszczeniu - jezusicku - nie pomyślałbyś, że tyle syfu może się przelewać <wow>
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

22 Wrz 2016, 21:45

Mało który warsztat montuje filtr z odstojnikiem wychodząc z założenia, że wtryskiwacze gazowe mają się psuć. Oczywiście najbardziej traci na tym przeciętny użytkownik, ale zawsze można samemu założyć sobie taki filtr.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

23 Wrz 2016, 11:41

Filtrów odstojnikowych pojawia się coraz więcej jednak to i tak montażysta decyduje który ma być założony biorąc pod uwagę czas i szybkość montażu. Trzeba się upomnieć o taki filtr i tyle
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

23 Wrz 2016, 17:16

To działa w dwie strony - są też ludzie, którzy chcą byle taniej, więc się nie pyli montażyscie takiego odstojnikowego montować, ale jak ktoś już wie, jakie ma odstojnikowy zalety, to mógłby dopłacić. a montażysta musiałby dać wyższą cenę, żeby zarobić. generalnie wydaje mi się, że dobry montażysta powinien mieć w ofercie taki rarytasek.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

23 Wrz 2016, 18:41

Powiem Wam, że od ceny serwisów i tak niestety się nie ucieknie... Ja wychodzę z założenia, że trzeba najpierw zainwestować, chyba lepiej w odrazu coś lepszego, potem instalacja pewnie się zwróci, bo robię sporo km ostatnio, no i potem tylko regularny serwis. Tak, jak pisał djkranc nikogo do gazowania nikt nie zmusza ale zajeżdżając na stację i patrząc na ceny paliw to chyba nie ma co się zastanawiać. Dowiadywałem się o ceny serwisów tych instalacji co pisaliście i są porównywalne, do zniesienia.. Przełom września/października mam się dogadać z gazownikiem i gazuję..
Fleri
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Fiat Punto EVO
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2010