07 Wrz 2011, 17:12
Samochodami w manualu ktorymi jezdze to Audi A6 C4 2,5 TDI, albo Seat Alhambra 1,9 TDI i sie da normalnie bez sprzegla na 2-gim biegu prog przejechac(tylko trzeba noga wcisnac pedal gazu minimalnie), bez rozwalenia tlumika, zawieszenie czy czego tam. Moze silnik krokowy ci daje du.. i dlatego w na 2-gim biegu ci silnik sie przydusza przy niskich obrotach?
I jaki to samochod? zmiana biegu na wyzszy przy 2500 obrotow, to przeciez benzyna ci sie nie bedzie rozpedzala prawie w ogole jak po zmiania z 2 na 3 ci spadna obroty do 1500 jak nie nizej, bo dalej nie wiem o czym my w ogoel sobie psizemi, w tirze to przy 1000 obrtoow zmienaisz, bo silnik sie kreci do 2000.
60-70 na 5-tym biegu, ale po co? to zalezy od przelozenie, powiem ci ze w alhambrze 6-cio biegowej, gdzie przelozenia sa krotkie juz mozna tak jechac na upartego, ale w audi a6 c4 tez przy skrzyni 6-cio biegowej, to raczej glupota, auto nie bedzie mialo kompletnei mocy, i pewnie spali wiecej niz na nizszym biegu. Audi to ja jade 50-60 na 3-cim biegu, a 5ty to przy 80-90 wrzucam i w cale ten samochod duzo nie pali przy takiej jezdzie. Przy wyprzedzaniu na 4-ce do 120-130km/h krece i tez silnik z pod maski nie wyskoczyl jeszcze... nie wiem ile ma wtedy obrotow, bo jakos mnie malo to obchodzi.
Jezdzij sobie jak chcesz, mnie to tam malo obchodzi, ale jak bedziesz samochod wysokim biegiem zamulal, to on ci w cale mniej nie spali, do tego nie bedzie jechal, bo nie bedzie mial mocy.
Temat sie nadaje do kosza wg mnie, bo to bez sensu ciagnac cos takiego, "jak mam kawe to musze na jedyncy, czy na dwojce moge?", no litosci... chyba normalne ze mniej sie odczuje przejazd po progu przy nizszej predksoci, niz przy wyzszej, chcesz progi przejezdzac przy 5km/h to wrzucaj jedynke, mozesz nawet przepchac samochod, tez tego ci nie zabroni tutaj nikt.
Ostatnio edytowany przez
Czimi 07 Wrz 2011, 17:23, edytowano w sumie 2 razy