REKLAMA
Siema! Mam mały temat do kolegów blacharzy. Piszę pracę o likwidacji szkody blacharskiej w ASO, konkrety przypadek(poniżej wszystkie potrzebne do waszej oceny zdjęcia).
Niestety do końca tygodnia muszę mieć już skończony pełny opis postępowania blacharskiego w tym przypadku, na blacharza spadła lawina roboty i auto przesunęło się na późniejszy termin, więc niestety nie będę mógł być świadkiem naprawy żeby zdobyć wiedzę potrzebną do pisania. Stąd też moje pytanie w jakiej kolejności i jakie czynności podjelibiście naprawiając to auto:
Ogólny widok:
http://pho.to/AbnoX
3 zbliżenia głównie na próg:
http://pho.to/Abnom
zdjęcia po demonatażu błotnika, drzwi, zderzaka: kilka zdjęć prezentujących uszkodzenia słupka A, fartucha, wzmocnienia błotnika:
http://pho.to/AbnpE
Do roboty jeszcze deska rozdzielcza bo poduchy strzeliły, szybka przednia.
Najpoważniejsze jednak jest uszkodzenie progu, słupka A oraz koło oberwało i nie ma zbieżności.
Posiadam kosztorys do tej szkody.
Nie chcę zawracać głowy blacharzowi milionem pytań, które mam bo jest w tym momencie zarobiony. Na wszystkie pytania na które da się znaleźć odpowiedź szukam w internecie oraz literaturze.
Pytania:
1. W pierwszej kolejności auto trafi na ramę prostowniczą, będzie wyciąganie dozerem tylko za bardzo nie wiem co ma być wyciągnięte? Podłużnice nie naruszone, pas cały. Co blacharz planuje wyciągać w tym przypadku? Progi? Gdzie w takim razie będzie punkt zaczepu?
2. Czy po opuszczeniu ramy naprawczej następna czynnością w kolejności będzie wycinanie brzeszczotem poszycia progu oraz słupka oraz wspawanie w ich miejsce nowych?
Z góry dziękuję za pomoc.