Pytanie o auto dla ludzi znajacych sie

11 Cze 2011, 15:51

Witam. Mam dla was pytanie odnośnie zakupu auta. Do wydania na to auto mam tak 5-8 tys. zl. Ale jeśli mógłbym prosić to podawajcie przykłady z całego przedziału cenowego nie tylko te za 8k zl.
Chciałbym kupic jakies auto ktore:
- jest mało awaryjne.
- nie pali zbyt dużo
- el. lusterka ;)
Auto będzie przeznaczone do spokojnej jazdy. Nie zależy mi również na wyglądzie tego auta z zewnątrz. Czy opłaca sie w ogolę kupić w takiej cenie jak podałem auto od razu z LPG??
Mam kilka swoich typów które wyczytałem na forum ale może podacie jeszcze jakieś nowe propozycje. Kto posiadać któreś z tych aut niech sie wypowie na temat zalet i wad.
Moje propozycje:
- Honda Civic gen. V lub VI
-Seat Ibiza II FL
- Opel Vectra B

Możecie podawać swoje propozycje na otomoto.pl . Nie tylko innych modeli ale także tych których podałem ponieważ nie znam się na tym i chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej na temat kupna auta.
Z gory dzieki za odpowiedz ;)
kinn
Nowicjusz

Miejscowość: wieluń

11 Cze 2011, 21:28

W tym przedziale cenowym jest bardzo duzo aut wiec nie ma sie tu rospisywac.Co do twoich propozycji to sam mam opla vectre b w benzynie i nie narzekam,jak na rocznik 96 dobrze sie trzyma ,posiadam silnik 1,8 115 km ,spalanie na trasie polska -holandia przy predkosci 110 km/h ok 6,3 l benzyny.Co do innych propozycji to moze golf iii 1,9 tdi,audi a4 z poczatkowych lat produkcji,a moze jakiegos japonczyka np.toyota corolla.
damiano25
Nowicjusz

Miejscowość: Okolice Ciechanowa

11 Cze 2011, 22:26