

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Duzo jezdze po autostradach i bylbym zdziwiony gdyby bralo mnie stare bmw wiec tak pytam z ciekawoscidawidbn napisał(a):Nie rozumiem po co komu na nasze drogi gdzie prawie wszedzie trzeba jezdzic 50km/h na autostradzie max 130 km/h maksymalna predkosc samochodu ile on by nie mial to i tak nie bedziesz wykorzystywal tego na codzien jego v-max bo nie ma gdzie u nas bo na kazdym kroku radary. Dla mnie najwazniejszym parametrem jest moc i moment obrotowy auta.
petero napisał(a):Duzo jezdze po autostradach i bylbym zdziwiony gdyby bralo mnie stare bmw wiec tak pytam z ciekawosci
eaxene napisał(a):petero napisał(a):Duzo jezdze po autostradach i bylbym zdziwiony gdyby bralo mnie stare bmw wiec tak pytam z ciekawosci
No tak jest miejsce to trza zapier***ać...![]()
A jakby gorsze auto szybciej jechało to tragedia...![]()
A mając w serii te 150 koni to auto powinno mieć v-max 200km/h, więc chyba przyzwoicie. A skoro ma takie v-max to znaczy, że do większych prędkości nie jest przystosowany. A jeżeli powiesz że nie chcesz jeździć ponad te 200 to po co tuning?
qki007 napisał(a):Nie wiem czy występowały Leony z szóstką, napisałem tylko że na 5tce się obroty szybko skończą - w końcu to diesel, i za szybko nie pojedziesz.
AutoCentrum podaje że jest 6stka i 211 km/h max. przy 320 Nm i 150 KM.
U mnie podają że ma max 225 km/h jednak na GTLu idzie cały licznik więc i Leon powinien pójść więcej, myślę że te 220 dociągnie.
Pamiętaj że po chiptuningu zwiększy Ci się przyspieszanie (wzrośnie moment obrotowy) jednak prędkość maksymalna się nie zmieni bo nie zmieni to przecież przełożeń w skrzyni. No chyba że dodasz 7mke.
qki007 napisał(a):Zależy ile masz kasy na utrzymanie tego auta. Jak zamierzasz dawać gaz do 1.8 turbo, to juz lepiej kup 1,9 TDI. Jak stać Cię na benzynę to bierz 1,8 TB.
qki007 napisał(a):Nie mówiłem że diesel jest złym wyborem. Zależy do czego Ci ten samochód potrzebny oraz ile jeździsz. Jeśli jeździsz głównie na trasie to diesel będzie idealny. Ma duży moment obrotowy potrzebny do wyprzedzania i sprawnego przyspieszania a także mało pali. Nie mówię że TB to muł ale spali na pewno 2x więcej ilościowo i 2,5x więcej cenowo. Określ się do czego będziesz używał auta.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki SEAT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne SEAT