Q-SERVICE Kraków, Rakowicka "Autoryzowana Cena Krzyszto

19 Wrz 2008, 22:47

Q-SERVICE na Q-PRICE Kraków, Rakowicka 9 - to właściwe określenie dla tego warsztatu.

Dlaczego cena ponad jakość obsługi opiszę w kilku zdaniach:
Zgłosiłem się do stacji obsługi z problemem gasnącego silnika (po kilku sekundach jego pracy) i po "wrzuceniu" wstecznego biegu oraz włączającymi się kontrolka mi sterowania różnych układów na desce rozdzielczej. Diagnostyka komputerowa wydawała mi się uzasadniona.
Wybrałem q-service bo specjalizuje się w naprawach fiatów i posiada komputer diagnostyczny.

1.Stacyjka kluczyka do wymiany - zaproponowana przez warsztat cena nowej stacyjki to 360 zł - taką samą (fabryczną) kupiłem za 260 zł.

2. Naprawa instalacji elektrycznej - godzina brutto w tym warsztacie kosztuje 146 zł. Miałem szczęście, że policzono mi tylko 3 godziny = 439 zł (samochód stał w warsztacie 2 i pół dnia)

3. Nie ma się co łudzić, że stacyjkę wymieniono w ramach usługi pod nazwą "naprawa układu elektrycznego" - za wymianę samej stacyjki zapłaciłem 150 zł.

4. Na pytanie ile kosztuje wymiana oleju silnikowego usłyszałem 40 zł. Jak się okazało wymiana kosztuje 70 zł, bo pani w biurze nie dopowiedziała, że wymiana filtra oleju jest liczona ekstra i kosztuje 30 zł.

5.Wymiana oleju w skrzyni biegów. Do skrzyni biegów mojego samochodu wchodzi 1,98 l oleju.
Mechanikowi udało się wlać 2,5 l ("bo samochód był pochylony i wtedy wchodzi więcej" :lol: - za co oczywiście zapłaciłem ekstra. Litr oleju kosztuje w tym warsztacie 56 zł, a jego wymiana 40 zł.

6. Diagnostyka komputerowa kosztuje 80 zł i służy wyłącznie do stwierdzenia, że jest "coś" do naprawienia i wymaga to wielu godzin naprawy (czytaj pkt. 2).

Razem rachunek wystawiony za usługę wyniósł 920 zł.

Po wyjechaniu z warsztatu okazało się, że:

1. Jak wyglądała wymiana oleju silnikowego ? Mechanik wlał cały powierzony olej (5 l), podczas gdy do silnika wchodzi maksymalnie 4,5 l. Poziom max. na miarce został przelany o 1 cm. Czy tak nonszalancko zalewa również swój silnik ?

2. Nie działa klakson - warsztat nie uznał moich reklamacji bo "oni go nie mogli zepsuć". Na pytanie zatem, co znaczy naprawa układu elektrycznego szef odpowiedział, że dotyczy ona tylko kilku wykonanych czynności, i że on może mi przepisać fakturę, aby uściślić co było przedmiotem naprawy instalacji elektrycznej :lol: !!!
Wyczytałem, że sieć warsztatów Q-Service wydaje po naprawie książeczki serwisowe, które są podstawą rocznej gwarancji - fragment ze strony internetowej www.maredi-q-service.pl/ - "Przy pierwszej wykonanej naprawie klient otrzymuje książeczkę, która stanowi gwarancje na usługę oraz części we wszystkich warsztatach Q-Service (427 warsztatów w Polsce)". Moja książeczka jest wirtualna.

Zamiast naprawy potok słów i technicznych określeń, zamiast przepraszam za uchybienia to "niech pan sobie pisze na forum".

Jacek KOJ
Jacek KOJ
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Kraków

17 Paź 2008, 14:57

witam, posiadam vw golfa v6, kilkakrotnie usiłowałem naprawiać go i serwisować w warsztacie pana S. na ul.Rakowickiej w Krakowie.Na samym początku przy prostych wymianach oleju,klocków itp.,itd. braku kompetencji nie było widać, jednakże z czasem kiedy zaczęła być wymagana wiedza techniczna oraz znajomość marki VW, zauważyłem, iż tam po prostu nikt ,włącznie z szefem nie ma bladego pojęcia o serwisowaniu.Brak wiedzy jeszcze da się znieść!!! ale za każdym razem dodatkowo ktoś sobie moim autem jeżdził prywatnie(rekord to był 70km) .Owszem zgłaszałem to, pamiętali o tym ale bardzo krótko(tzn.do następnej naprawy) .Nawet mój kolega raz widział ich na mieście(myślałem,że żartuje) .Samochód jest dość charakterystyczny więc trudno go nie poznać! Pozdrawiam wszystkich i gorąco nie polecam tych ZŁODZIEJI !!!!!!!
lukas vw v6
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: kraków

04 Lip 2011, 15:48

Witam, po raz pierwszy skorzystałam z oferty przeglądu q-service za pośrednictwem grouponów. Przegląd kosztował mnie 39 zł (groupon), dodatkowo zapłaciłam za ustawienie zbieżności i przykrecęnie klapki przy silniku 140 zł. Po wyjeździe z warsztatu okazało się, że ci "fachowcy" nie zauważyli, że nie ma oleju i że łożysko przy prawym przednim kole jest do wymiany. Skorzystałam z tej oferty ze względu na wyjazd na wakacje. Chciałam być pewna, że z autem jest wszystko ok, a ci idioci nie sprawdzili tak poważnych rzeczy. Nigdy więcej q-service ani groupon!!!!
Niśka78
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: GrandVitara

12 Lip 2011, 15:23

Witam.
Miałem wątpliwa przyjemnośc trafic do tego zakladu(wyskoczył pierwszy w internecie). Przywiozłem samochód który nie chciał odpalić. Kręcił ale nie odpalał. Zostałem poinformowany ze nie można stwierdzic usterki przed podłączeniem do komputera. Oczywiscie zgodziełm sie na to prosząc o telefon jak juz bedzie wiadomo co jak i ile. Przy braku telefonu wybrałem sie do zakładu osobiscie i zastałem samochód z rozebrana stacyjką ale niestety jeszcze nie wiadomo było co sie dzieje. "Najprawdopodobniej pompa" usłyszałem "ale może tylko kable przed nia". Powtórnie otrzymałem zapewnienie że jak bedzie wiadomo co to dadzą znać. Po kilku godzinach otrzymałem w końcu telefon... Pan stwierdził ze nic w sumie sie nie stało. Samochód jest gotowy do odbioru. Były "przygrzane kable" przed pompą. Pytam ile??? Pan odpowiada 530 zł. Zdziwienie i pytam za co? Odpowiedź: 3 godziny pracy elektromechanika plus podłaczenie do komputera. Wydało mi sie to "trochę" za duzo wiec zadzowniłem do kolegi z serwisu z zapytaniem o taka usługe. Usłyszałem ze za duzo w Daewoo nie ma przy tym roboty ale program liczący daje na to czas 1,5 roboczogodziny, ponieważ są samochody w których trudno sie do pompy dostać. Poszedłem do Pana i zaproponowałem uczciwie ze zapłacę za 1,5 rbg plus podłączenie do komputera. Niestety usłyszałem że nie wyda mi samochodu i sprawa trafi do sądu. Po interwencji policji samochód odzyskałem z zapewnieniem że spotkamy sie w sądzie. Proszę o ewentualna pomoc osób które ten zakład równiez oszukał na e-mail: [email widoczny po zalogowaniu]
bobo10
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Ford Mondeo 2.0

25 Paź 2011, 09:44

Jeżeli Pani uważa, że czytanie ze zrozumieniem skończyło się wraz z przedszkolem lub podstawówką to szkoda. Gratuluję diagnozy psychologicznej odnoszącej się do osób pracujących. Jednak zanim wykupi Pani następnym razem kupon należy dokładnie przeczytać ofertę danej firmy. To dobra rada :)
qservice24
Obserwowany
 
Posty: 1

07 Sie 2012, 18:36

Kilka dni temu oddałem auto do remontu, na ul. Karmelicka 9 w Krakowie. Poinformowano mnie, że części do niego będą kosztować 358.00 zł, :) za remont zapłaciłem 1250.00 :roll: a na dodatek wymieniono przełącznik w innym (sprawnym) fotelu pasażera zamiast w fotelu kierowcy, właściciel warsztatu okazał pełen spokój i raczej nie interesowały go moje argumenty. Oczywiście zapłaciłem i odjechałem. Sprawa jest poważna i zastanawiam się czy nie zrobić coś z tym dalej np. w prokuraturze. Kolejni klienci mogą być potraktowani w podobny sposób a tak nie powinno być abyśmy nabijali kieszenie mechanikom, którzy postępują wg mojej opinii nieuczciwie wobec klientów. Proszę zastanów sie kilka razy zanim oddasz samochód do warsztatu w:
Kraków, ul. Karmelicka 9.
andyandy
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 1992
Auto: mercedes E
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Volvo S90 - pierwsza publiczna prezentacja
    Pierwsza publiczna premiera najnowszego Volvo S90 odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych NAIAS w Detroit. Stany Zjednoczone są dla szwedzkiej marki bardzo ważnym rynkiem zbytu, a miejsce premiery luksusowego sedana jasno ...