REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Przy takim rabacie i tak dalej zarabiają sporo, wystarczy popatrzeć na ich przychody które wzrosły ponad dwu krotnie względem zeszłego roku, a to o czymś świadczy. Ogólnie z tego co widzę to kampania została przygotowana też po to żeby trochę zamydlić oczy kierowcom w związku z wcześniej planowanymi akcjami blokowania stacji no i żeby do tego nie dochodziło. To nie jest koncern prywatny więc jego ponad dwa razy większe przychody powinny dawać do myślenia skoro mamy trudna sytuację w kraju i taka inflację.Acer66 napisał(a):A swoją drogą liczyłem ,że ten rabat będzie większy np.50gr/l
Rokiko napisał(a):Co do danych to faktycznie macie rację ale uważam że takie aplikacje nie powinny wymagać aż tylu danych do rejestracji.
Tylko z kartą dużej rodzinyAcer66 napisał(a):Dużo szumu medialnego ...o wielkie nic w kwocie 40gr/litr
Właśnie czytam z ciekawości i tu musisz zatankować min. 25 litrów paliwa żeby otrzymać rabat i posiadać kartę payback.MotoAlbercik napisał(a):Info z ostatniej chwili - do promocji paliwowych dołaczył BP.
Ta Ja przebiję Twój rabat na Orlenie. Wczoraj tankowałem po przejechaniu kilka dni wcześniej (jazda z kilmą, z na zewnątrz było 32*C) ponad 535km i weszło mi 26 litrów, rabatu dostałem dokładnie 7,80złAcer66 napisał(a):Maszyna odliczyła promocję i wyszło.... 14 zł ..niemal płakałem ..ze szczęścia
Na chwilę tak w celu schłodzenia wnętrza ale na dłuższą metę nie wyobrażam sobie jazdy na zamkniętym obiegu. Mniej tlenu trafia do wnętrza bo sukcesywnie go zużywasz więc robisz się coraz bardziej śpiący. Oczywiście auto nie jest szczelne w 100% ale nawet przy klimatroniku jak się schładza na początku wnętrze to często obieg z automatu zamyka się na kilka minut po czym ponownie zostaje otwarty.MotoAlbercik napisał(a):Tak przy okazji panowie a propopopopo klimy - włączajcie obieg wewnętrzny, to wam mniej paliwa spali, bo sprężarka nie będzie chodziała z całą mocą, bo do układu powraca już schłodzone powietrze, a nie to gorące z zewnątrz.