Radio + głośniki

05 Sty 2011, 19:27

Witam, od razu uprzedzam, że jestem zielony w tym temacie, więc proszę o poradę. Planuje zakup radia i głośników. Czy taki zestaw będzie dobry? Czy będzie potrzebny jakiś wzmacniacz do tego? Jak pisałem, nie znam się na tym, więc proszę o wyrozumiałość :)

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do oferty na Allegro wygasł]
MariuchxD
Nowicjusz

Miejscowość: Gdańsk

10 Sty 2011, 10:49

Myślę, że będzie pasować. Dla pewności podeślij sprzedawcy radia link do tych głośników :wink: Niech potwierdzi.
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

10 Sty 2011, 11:30

w zasadzie nic więcej nie będziesz potrzebował :wink:
miałem podobny zestaw (tylko starsze radio dech 3600 i starszą wersje głośników GTO w sumie chyba 8 głośników było nawet) spokojnie radio sobie daje rade z tym zestawikiem, gra ładnie i co ważniejsze w samochodzie a nie na osiedlu :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

10 Sty 2011, 19:10

dzięki bardzo za pomoc ;)
MariuchxD
Nowicjusz

27 Sty 2011, 12:52

Będzie pasował - jest super!
wojtekg
wojtekg
Nowicjusz

Miejscowość: Trójmiasto

28 Sty 2011, 21:27

witam mam tego pinnerka i powiem ze jestem bardzo z niego zadowolony a co do glosnikow to tez wlasnie szukam odpowiednich do tego radia
sumo_89
Nowicjusz

Miejscowość: łódź
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Land Rover Discovery - 7-miejscowy SUV klasy premium
    Samochód zadebiutował w 2016 roku i jest pozycjonowany jako piąte wcielenie tego modelu. Producent zapowiadał, że stanowi on połączenie samochodu terenowego z zaletami SUV-a. Ceny tego modelu startują od 245 900 zł. ...
    Jak prawidłowo siedzieć w samochodzie podczas jazdy?