Radio/Nawigacja Passat B6 MP3 (co najmniej 256GB USB)

31 Mar 2016, 15:25

Jeżdżę Passatem B6 i od 4 lat posiadam radio ZENEC 2010. Coś mi się ostatnio zaczął chrzanić. Zaczął najpierw wieszać się przy łączeniu z telefonem, potem zaczął gubić ustawienia nawigacji a na końcu pojawił się najbardziej dokuczliwy dla mnie problem - przestał widzieć zawartość niektórych katalogów na pendrive z MP3.

Używałem pendrive 16GB i wszystko było ok. Nic nie zmieniałem z muzyki którą tam miałem, ale któregoś dnia po prostu wchodząc do jednego z katalogów stwierdziłem, że jest w nim pusto. Na komputerze są widoczne, a ZENEC nie widzi ich zawartości. Kupiłem też nowego pendrive 256GB i na nim jest dokładnie ten sam problem.
Oddałem sprzęt do naprawy. Zlikwidowali wszystkie problemy... poza właśnie tym nieszczęsnym problemem z odczytem niektórych katalogów na Pendrive.
Niby coś tam mają jeszcze grzebać, ale podejrzewam, że nici z tego będą.
I teraz przechodząc do sedna.

Szukam jakiegoś porządnego radia z nawigacją, które nie będzie grało gorzej od szwajcarskiego ZENEC i jednocześnie będzie miało możliwość odczytu dysków lub Pendrive 256GB i więcej.

Może macie jakieś przetestowane, dobre radyjko z wbudowanym dyskiem twardym o tak dużej pojemności, a może jakieś inne rozwiązanie tego problemu.

Potrzebuję też oczywiście aby radio miało porządną nawigację. ZENEC ma fabryczne iGO. Ta nawigacja nie należy do idealnych i wolałbym możliwość wgrania Automapy, ale może być iGO.
Duracel1974
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 07 1995
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Passat B6
Silnik: 1.9 TDI 105KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Lexus LC Black Panther