Witam, Zepsuło mi się radio, najprawdopodobniej przy naprawianiu świateł mijania. Radio w ogóle nie reaguje, nic się nie świeci. Ponoć są za to odpowiezialne bezpieczniki, ale nie znam się w ogóle na motoryzacji. Bezpieczniki mam po lewej stronie kierownicy, przy drzwiach. Wyglądają chyba tak. Wie ktośktóry bezpiecznik jest od radia? I jak sprawdzić kiedy jest przepalony? A może to wina czegoś innego? Z góry dziękuję za pomoc.
Na zdjęciu, które wstawiłeś odpowiedzialny powinien być za radio bezpiecznik numer 7 (na zdjęciu w tych poukładanych pionowo, druga kolumna od lewej, bezpiecznik drugi od góry [15A]).
Dzięki, już do tego doszedłem, znalazłem jakieś poradniki. Ale do tego jeszcze 2 sprawy. Po 1) - Zamiast 15A mam 20A (czytałem, że jak za często się przepala to wkłada się o większej mocy.)
Po 2) - ten bezpiecznik jest również od Zegara oraz Zapalniczki. Tej drugiej nie używam ale zegar się przestawił ale działa - czyli to nie wina bezpiecznika?
Mitsubishi Fuso, czyli drzewo wschodzącego słońca Na zaproszenie Mercedes-Benz Polska gościliśmy w Japonii. Głównym celem wyjazdu tam, oprócz odwiedzenia wystawy samochodów Tokyo Motor Show, była prezentacja firmy Mitsubishi Fuso Bus and Truck Corporation ...
Hybrydowe hity pierwszej połowy 2019 roku w Polsce Produkujący od 22 lat samochody z napędem hybrydowym, japoński koncern Toyota w tym roku na polskim rynku bierze niemal wszystko. Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, w segmencie aut z napędem spalinowo-elektrycznym, ...
Jaśniej się nie da, przeczytaj ze zrozumieniem to zrozumiesz
@Topic: bezpieczniki wszystkie działają, sprawdzałem. Co może być problemem? Słyszałem o bezpieczniku za radiem, coś takiego? Pewnie pojadę jutro do mechanika ale nie daje mi to spokoju
WaFen napisał(a):zegar się przestawił ale działa - czyli to nie wina bezpiecznika?
To wina chwilowego zaniku prądu w zegarze. Jeśli bezpiecznik jest cały, to raczej mało prawdopodobne, że to on spowodował przestawienie tego zegara.