Radio w seicento

25 Lip 2014, 15:18

Jak założyć radio do podstawowej wersji seicento ?

Ma ktoś jakie zdjęcia ? Jest taka możliwość ?
mateuszprakt
Nowicjusz
 
Posty: 14
Auto: Golf Mk IV

28 Lip 2014, 09:21

A co, w ogóle nie ma? Nie ma dziury na radio czy jak? Chodzi o radio CB czy radio audio?
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 643
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

08 Sie 2014, 15:31

No własnie nie ma. W dziurze na radio jest półeczka. Lipa trochę jeździć bez muzyczki ;p
mateuszprakt
Nowicjusz
 
Posty: 14
Auto: Golf Mk IV

08 Sie 2014, 16:43

Jak wyjmiesz półeczkę to są jakieś kostki? Ewentualnie gniazdo na kostkę gdzieś po boku tam w dziurze.
Instalacja pod radio jest prosta. Potrzebujesz:
-plusa (najprościej pociągnąć z akumulatora, przez bezpiecznik tuż przy nim)
-masę (to bierzesz z karoserii)
-drugiego plusa (łączysz z plusem z akumulatora, wtedy radio będzie grało bez ingerencji zapłonu, chyba, że chcesz po zapłonie to łączysz go z plusem po zapłonie)
-antenę (nie trzeba tłumaczyć)
-instalacja głośnikowa (też chyba nie trzeba tłumaczyć)
Jak coś nie jasne, nie pewne to pisz.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 643
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

09 Sie 2014, 11:07

kamil638 napisał(a):-plusa (najprościej pociągnąć z akumulatora, przez bezpiecznik tuż przy nim)

Ewentualnie można by jeszcze pociągnąć z zapalniczki, jeśli takowa jest na wyposażeniu :-) Jeszcze prościej.
Co do schematu to tutaj coś jest:
http://obrazki.elektroda.net/53_1244196457.jpg
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

09 Sie 2014, 15:40

Pod zapalniczkę jak się podłączy to bezpiecznik zapalniczki będzie dodatkowo obciążony radiem. Zwykle tak jest oryginalnie, że zapalniczka z radiem na jednym bezpieczniku, ale tutaj może być ten bezpiecznik dany mniejszy. Nie wiem jak grubość przewodów. Efektem podłączenia zasilania radia do zapalniczki może być palenie się bezpiecznika po podłączeniu np. lodówki i po włączeniu radia. Za dużo niepewnych kwestii, dlatego doradziłem podłączenie bezpośrednio pod akumulator, tymbardziej, że jest to seicento, więc problemu z puszczeniem przewodu z komory silnika do środka nie powinno być.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 643
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999