W 22 miastach na 37 wielkoformatowych ekranach LED'owych ponad 4,5 mln osób dziennie ogląda klip promocyjny Rage-Race 2009. Prezentacja klipu Rage-Race 2009 na nośnikach firmy Videoboard, to pierwsza część kampanii promocyjnej tegorocznej edycji największej w Polsce imprezy motoryzacyjno-lifestyle’owej.
Druga część kampanii rozpocznie się 1 lipca i obejmie dodatkowo siedem nadmorskich kurortów w tym Międzyzdroje, Kołobrzeg, Mielno, Ustkę, Łebę, Władysławowo i Krynicę Morską.
Klip Rage-Race 2009 będzie prezentowany na wszystkich nośnikach do 4 lipca włącznie.
Impreza motoryzacyjno-lifestyle’owa Rage-Race 2009 odbędzie się w dniach 2-4 lipca. Na starcie zobaczymy ponad pięćdziesiąt załóg wyselekcjonowanych spośród wszystkich chętnych.
Trasa Rage-Race 2009 pozostanie dla wszystkich tajemnicą, aż do chwili startu, ale już dzisiaj wiadomo, że kawalkada egzotycznych pojazdów wystartuje z Warszawy, odwiedzi kilka dużych miast Polski i zakończy swój bieg w jednym z najbardziej ekskluzywnych morskich kurortów naszego kraju.
Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować? Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
Hyundai i30 nowej generacji w wersji 3-drzwiowej Hyundai zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu i30 w wersji 3-drzwiowej, którego oficjalna premiera będzie miała miejsce 27 września, podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. 3-drzwiowa wersja i30 jest ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.