Czy ryk silników, zapach spalin i duża dawka adrenaliny to głównie męska domena? Nie w przypadku uczestniczek Rage-Race. Wyrażenie „słaba płeć” brzmi tu co najmniej śmiesznie. Panie zdecydowanie doceniły wyjątkowy aspekt Gran Turismo jakim jest Rage-Race.
Rage-Race od lat kojarzony jest jako typowo męska impreza. Ze stereotypem tym walczą z dużym powodzeniem uczestniczki Rage-Race. Dzięki nim impreza nabiera kolorytu, a naładowana testosteronem męska część zawodników nierzadko musi przełknąć gorzką pigułkę porażki.
Ci, którzy uważają, że kobieta za kółkiem to nieporozumienie muszą zmienić zdanie. Przykładem obalającym teorię „nieporadnej baby” za kierownicą może być Agnieszka Szulim, która w 2008 wystartowała w Rage-Race. Na co dzień spokojna i subtelna osoba zasiadła za kierownicą 500-konnego Dodga RAM i pokazała, co znaczy „wyższa szkoła jazdy”. Szybka, „wściekła” i piękna Patrycja Kazadi w czerwono krwistym Ferrari 360 Modena również potrafiła niejednemu uczestnikowi Rage-Race podnieść ciśnienie. Jej entuzjazm i pozytywne wibracje udzielały się wszystkim już od startu i nie opuszczały nas aż do końca imprezy. Patrycja jak zdążyliśmy zobaczyć świetnie bawiła się przez całą imprezę, nie raz lepiej radząc sobie z Ferrari od "fachowców" w spodniach.
W tegorocznej, piątej edycji Rage-Race 2011 organizatorzy również potwierdzili udział Pań. Pierwszą żeńską ekipą jest Alfastar Girls. Gosia i Asia Strzylak zameldują się na starcie na pokładzie czarnego Mercedesa CL 65 AMG i z góry zapowiadają, że nie potrzebują żadnej taryfy ulgowej czy forów w trakcie Rage-Race. A że historia lubi się powtarzać możemy być pewni – piękniejsza część uczestników Rage-Race na pewno po raz kolejny nada odpowiedniego kolorytu imprezie. Emocje gwarantowane!
Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku? Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
Apple CarPlay w samochodach marki Lexus Samochody Lexus wyposażone w pakiet aplikacji Enform 2.0 oraz auta Toyoty z pakietem Entune 3.0 zyskają możliwość integracji ze smartfonami iPhone za pomocą interfejsu Apple CarPlay – poinformował japoński koncern, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.