REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
niestety to nie są opinie tylko tego forum P38 to po frelku najbardziej awaryjny LR, niestetyRander napisał(a):
Jedyne informacje, jakie znalazłem, to awaryjność (forumsamochodowe.pl) i wprost przeciwnie na kilku innych forach. Ale są to opinie trochę "onetowe", typu "jest do kitu bo mój znajomy/wujek/szwagier/itp. ma i się zesuł" - bez jakiegokolwiek uzasadnienia.
nie, często nie posiada nawet blokady centralnego dyfraRander napisał(a):Czy w standardzie jest blokada tylnego mostu?
Rander napisał(a):Czy konserwacja kompresora od zawieszenia eliminuje jego awaryjność?
niestety jak we wszystkich typach pojazdów te poduszki sie z czasem starzeją, pękają, parcieją, dostają trochę jednak w codziennym użytkowaniu, nasz solone drogi nie za dobrze wpływają na ich stan.Rander napisał(a):Czy miechy zawsze po kilku latach są do wymiany, czy też je się w jakiś sposób konserwuje?
kupując P38 dobrze jest zrobić pełną diagnostykę łącznie z poziomowaniem i pomiarem kompresji, zwykle ten samochód jest używany do ciągania przyczep i tym podobnych rzeczy więc stan podzespołów może być różny, weź samochód do warsztatu zajmującego się LRami wydasz 100-200 zeta ale będziesz mądrzejszy, jak komis nie pozwala ci wyjechać autem z niego to odpuść sobie, ten samochód jest fajny ale niestety kupując go trzeba być bardzo ostrożnym, naprawa wielu rzeczy jest czasem zupełnie nie opłacalna.Rander napisał(a):Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu w komisie?
Raczej z podnośnikiem nie będę sprawdzał samopoziomowania, ani nie będę mierzył ciśnienia sprężania w cylindrach, ale prawie każdy samochód ma swoje znane "miejsca bolące" czy inne charakterystyczne słabsze punkty.
pocieszny napisał(a): dieselek w automacie na ful wypasie to jest bardzo fajny wybór jak na tego autkaale RR to nie jest auto do taplania po klamki w błocie, a silnik to standardowy diesel pakowany też do disco więc jest jedną z trwalszych części w tym aucie![]()
Karson napisał(a):pocieszny napisał(a): dieselek w automacie na ful wypasie to jest bardzo fajny wybór jak na tego autkaale RR to nie jest auto do taplania po klamki w błocie, a silnik to standardowy diesel pakowany też do disco więc jest jedną z trwalszych części w tym aucie![]()
małe sprostowanieten dieselek to VM, nie produkt Land Rovera. co za tym idzie, wiadomo - omijać z daleka
![]()
motory LRtdi występowały tylko w classicu (bardzo rzadko) - poznać je można po desce z disco.
tetetete a czemu mój znajomek ma nie VM tylko silnik taki jak w cysecieKarson napisał(a):pocieszny napisał(a): dieselek w automacie na ful wypasie to jest bardzo fajny wybór jak na tego autkaale RR to nie jest auto do taplania po klamki w błocie, a silnik to standardowy diesel pakowany też do disco więc jest jedną z trwalszych części w tym aucie![]()
małe sprostowanieten dieselek to VM, nie produkt Land Rovera. co za tym idzie, wiadomo - omijać z daleka
![]()
motory LRtdi występowały tylko w classicu (bardzo rzadko) - poznać je można po desce z disco.
no wlaśnie na 100% cyseta dlatego mówiłem że dobra opcja z automatemKarson napisał(a):a jesteś pewien, że to 300tdi? pewnie ma zmieniony. i to baaardzo dobra opcja jest