RAV4 III

15 Sie 2016, 18:20

Nie no... Passat w tedeiku to inna liga... Nie ma co porównywać... :lol:
GorącyMarian
Początkujący
 
Posty: 221
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Fiat Tipo SW 2017
Silnik: 1,4 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017
0

15 Sie 2016, 18:22

Napisales taka sama głupotę i jeszcze sie z tego smiejesz :D
Wesolo tu jak zwykle nie ma co
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna
0

15 Sie 2016, 18:38

Raczej to, że dla niektórych sarkazm, ironia i cynizm to zjawiska zbyt trudne do analizy dla niektórych. Już Ci wyjaśniam: Pozwoliłem sobie na lekką drwinę z autora tematu, który sądzi, że niemały crossover/minisuv/jakkolwiek to klasyfikują (pudełko na kółkach) przy ponad 1,5tony wagi i 150 koniach będzie mało palił przy wolnossącej benzynie.

Raduje się moje serce gdy widzę takie wprawne oko tak sprawnie wyłapujące parametry. Jeszcze bardziej bym się cieszył gdyby oczy były z czymś połączone i czytały między słowami.
GorącyMarian
Początkujący
 
Posty: 221
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Fiat Tipo SW 2017
Silnik: 1,4 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017
2

15 Sie 2016, 18:42

Jesli faktycznie byla to ironia to zwracam honor 8)
Dlatego napisalem, ze wesolo tu bo 3/4 postow mozna traktowac jako zarty :yes:
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna
0

15 Sie 2016, 19:18

Zrobiliście z mojego tematu śmietnik :roll:

W pierwszym poście pytałem o błędy/wady konstrukcyjne silnika 2.0 w RAV4, a
nie o montaż instalacji LPG. Wchodzę i widzę, że dyskusja toczy się w kierunku
montażu LPG tak więc w sposób subtelny ucinam wątek ironicznie pytając was
czy one aż tak dużo palą, że trzeba do nich montować LPG ?
Dalszej części dyskusji nie komentuję :lol:
Następnym razem napiszę wprost, że instalacja LPG G. mnie interesuje. :P
kw2
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Toyota Avensis
0

15 Sie 2016, 19:53

W RAV-ce (1AZ-FE 2008) mojej siostry średnie spalanie LPG cykl mieszany 11-12, instalacja BlueBox STAG. Zagazowana od razu po zakupie przy przebiegu 130kkm więc o spalaniu Pb niewiele mi wiadomo. Dotychczas bezproblemowo przejechane na LPG 40kkm.
Ostatnio edytowany przez BobsonNM, 15 Sie 2016, 20:03, edytowano w sumie 1 raz
BobsonNM
Nowicjusz
 
Posty: 29
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Scenic I ph I
Paliwo: Benzyna + LPG
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wideorejestratory i agresja na drodze
    Wideorejestratory stały się popularne nie bez przyczyny. Bo chociaż zwykle służą rejestrowaniu zdarzeń drogowych, to mogą okazać się przydatne także w innych, kłopotliwych sytuacjach. Słyszeliście o takim zjawisku jak "road ...

15 Sie 2016, 20:00

Zatem krótko i konkretnie na temat :)

kw2 napisał(a):czy one aż tak dużo palą, że trzeba do nich montować LPG ?

palą podobnie jak inne suv-y takich gabarytów i masy, montaż LPG to wybór właściciela - jeśli sporo jeżdzi i chce zaoszczędzić to montuje :)

kw2 napisał(a):W pierwszym poście pytałem o błędy/wady konstrukcyjne silnika 2.0 w RAV4

Ten silnik nie ma jakichś wad, to stara już (na obecną chwilę) i sprawdzona konstrukcja produkowana przez wiele lat.
BobsonNM
Nowicjusz
 
Posty: 29
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Scenic I ph I
Paliwo: Benzyna + LPG
0

15 Sie 2016, 20:36

kw2 napisał(a):Następnym razem napiszę wprost, że instalacja LPG G. mnie interesuje. :P

a to trzeba było tak od razu :)
Ogólnie auto jak SUV, czyli bez sensu ale ładne. No i trochę drogie w zakupie i droższe w utrzymaniu, a tak to ujdzie.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

15 Sie 2016, 21:23

dzida napisał(a):No i trochę drogie w zakupie

Racja, używane trzymają cenę na wręcz chorym poziomie, a wersji benzynowych jak na lekarstwo (mowa o III gen).
BobsonNM
Nowicjusz
 
Posty: 29
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Scenic I ph I
Paliwo: Benzyna + LPG
0

21 Lut 2018, 08:58

Witam i pozwolę sobie odświeżyć ten temat.

Czy ktoś z Was może powiedzieć jaka jest różnica między dwoma silnikami tak zwanymi 20 odnośnie LPG.

1. Wspomniany tutaj starszy silnik 1AZ-FE (2.0 VVT-i) 1998 CCM 152 konie
2. Silnik 3ZR-FAE (2.0 Valvematic) 1987 CCM 158 koni

Który z nich Lepiej się sprawuje na gazie na łatwiejszą regulację zaworów i tak dalej.

Może też ktoś jest w stanie coś powiedzieć na temat trwałości skrzyń cvt. Wiem że Nissanowskie przy 200 000 przebiegu wymagają poważnego remontu. Czy toyotowe są wytrzymalsze?
LouisQ
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Lublin
0

21 Lut 2018, 17:11

VVT-i słabe gniazda zaworowe i regulacja na szklankach
Valve hydrauliczna regulacja
Jesli lpg to zdecydowanie opcja nr 2

Jeśli chodzi o cvt - nie wiem jak z trwałością. Miałem służbowego aurisa hybrid cvt - do miasta jak najbardziej, poza miastem bardzo wkurzają obroty silnika podczas przyspieszania
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
0