Rejestrowanie samochodu B1

08 Sie 2012, 16:43

akurat silvo nie pisze bzdur,jest tylko masa pojazdu,mam tico 41koni i co policja mnie lapie i tylko patrzy na mase wlasna ta w dowodzie
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

08 Sie 2012, 16:53

No ciekawe - wrzuć mi tu linka do prawnej podstawy tych zmian bo nie umiem nic takiego znaleźć...
W/g obecnych definicji B1 ma tylko ograniczenie masy pojazdu - 550 kg .. Skąd więc te KMy ? ?

W nowej ustawie - owszem, będzie inaczej zdefiniowane prawko B1 - ale nie o to chyba chodzi ...

pocieszny napisał(a):moderator a takie bzdury pisze

No co Ty .. Piszę jako user - działam jako mod .. Nie mam pojęcia jak to rozróżnić .. Może poddasz jakiś pomysł .. :roll: :roll:
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

08 Sie 2012, 19:13

jeśli chodzi o zarejestrowanie takiego auta to nie ma problemu nawet wpiszą Ci mase, co innego z uprawnieniami które masz, nie wolno Ci na B1 tym autem jeździć,
sprawa była dość głośna rok temu czy półtora, jak poszło o dihadsu courore (które były w ośrodkach)
cóż po kontroli drogowej szybko może wyjść mandacik 500 PLN jako prowadzenie pojazdu bez uprawnień

ale jak tam stryjenka chce, nie moja kasa nie mój problem, tylko nie wiem po co wydawać kase na prawko które będziesz musiał za rok czy 2 drugi raz zdać (całe prawdopodobnie, bo nowelizacja leży w sejmie)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)