Rekonesans, auto za ok 10k. Nowy kierowca :).

12 Kwi 2016, 07:11

Hej.

Zastanawiam się nad zakupem pierwszego auta. Nie znam się na samochodach kompletnie. Prawo jazdy mam od nieco ponad miesiąca. Uczyłem się oczywiście na Yarisie i poza tym, że jeździ to zachwycony nie byłem :D. Ostatni miesiąc jeździłem Skodą Superb 2.0. Bałem się, że gabaryty będą utrudnieniem ale bardzo polubiłem tą dużą "limuzynę" :). Więc, szukam czegoś właśnie w tym stylu. Duże, wygodne, w miarę ekonomiczne (ok7l benzyny w mieście jest do zaakceptowania). Fajnie jakby nie muliło ale nie jestem rajdowcem więc żadne turbo silniki się są mi potrzebne. Na razie chcę się zorientować w możliwościach, nie spieszy mi się z zakupem. Kwota 10k jest orientacyjna. Bardzo ważne jest dla mnie żeby nie trzeba było się co chwilę umawiać z mechanikiem na naprawy :P.

Na ten moment przyglądałem się:
Ford Mondeo mk3
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Audi A6
Opel Omega
[link do oferty na Allegro wygasł]
Mazda 6
Audi A4
Opel Vectra
PEUGEOT 407
MERCEDES C180
MERCEDES C180
Mercedes W203

Jest w ogóle sens te internety przeglądać czy sami naciągacze tam?
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi :).
Pozdrawiam!
IOI0IOI
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 03 2016
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Skoda Superb 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2002

12 Kwi 2016, 12:51

Wybacz, ale Twoje oczekiwania są nierealne. Oczekujesz spalania 7L/100km w mieście w segmencie D w benzynie?

Nawet segment C będzie miał problem z osiągnięciem takiego wyniku (chociaż przy mega ekonomicznej jeździe to akurat możliwe w seg. C)