Witam. Miesiąc temu zakupiłem Fiata 125p. Auto zakupiłem, aby trochę przy nim podłubać, a po za tym cena też nie była taka straszna. Z góry mówię, że mam warunki (mam dostęp do warsztatu i narzędzi, ponieważ tata jest mechanikiem) Wszystko szło dobrze, aż zobaczyłem stan podłogi. Liczyłem się z tym, że będzie do wyspawania, jednak to co zastałem nieco mnie przerosło. No ale cóż, szukanie drugiego egzemplarza mija się z celem, bo tego na złom szkoda wywalić, a po za tym zacząłem go już robić. Poniżej zamieszczam zdjęcie tego, jak wygląda, a właściwie jak wyglądała podłoga u pasażera. Tacie nie chce zawracać tym głowy, bo on i bez tego ma co robić, a po za tym chcę pokazać, że potrafię zrobić coś poważniejszego. Ale do rzeczy. Jak odtworzyć podłużnicę? To nie jest skorodowany fragment, że wystarczy wspawać kawałek nowej blachy. Tu nie ma pół metra podłużnicy. Jak ją zrobić na nowo? Kłaść auto na bok (ktoś tak reanimował podłużnice w fiacie, ale nie miał tak źle jak ja). Jak to trzeba zrobić? Zastanawiałem się nad 3 opcjami. 1. Wspawanie tam profila o podobnych wymiarach, ale to chyba odpada, bo profil za dużo waży no i nie będzie to nawet wyglądało byle jak. 2. Rekonstrukcja po kawałku. Wspawanie kawałka blachy, która będzie na dole, potem dospawanie boków itd (wszystko na samochodzie). 3. Zespawanie gotowego zestawu do założenia na stole, a później tylko włożenie go tam, gdzie ma być i wspawanie na miejsce. No i też sprawa jak to spawać. To jest konstrukcja samochodu i auto ma się nie rozlecieć, więc estetyka nieco odchodzi na dalszą stronę, no ale nie chcę, aby to wyglądało katastrofalnie. Myślałem na wspawaniu do czoła, ale wtedy wszystko trzymają spawy. Chyba będzie trzeba to zarobić do zewnątrz/wewnątrz. No ale mniejsza. Obecnie czekam na jakieś sugestie
Miałem autko z lat 80 i postanowiłem zrobić jego odbudowe. Auto było cale w karozji... najpierw została zrobiona tylko podloga, pokryli ją najpierw podkładem epoxydowym - następnie Raptor u pol polska. Dalej planuje kryć tym środkiem całość karozji...
Dlaczego Octavia to jeden z najpopularniejszych modeli w Polsce? Škoda Octavia regularnie znajduje się w czołówce polskich rankingów sprzedaży, zdobywając serca kierowców niezależnie od wieku czy potrzeb. Wysoka pozycja Octavii nie jest dziełem przypadku, a ...
Subaru Crosstrek Crosstrek w wersji benzynowej również znalazł się w pierwszej dziesiątce rankingu Consumer Reports. Silnik 2,0 l typu bokser ma moc 153 KM. W testach największej organizacji konsumenckiej w USA samochód uzyskał ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.