REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MotoAlbercik napisał(a):Czy wszystkie problemy,o których piszesz,dzieją się na gazie?Jeżeli tak,to spróbuj czy te objawy są tez na Pb.
MotoAlbercik napisał(a):Skoro mechanik zauważył,że przy mocniejszym przygazowaniu z rury wydechowej wylatują kawałki rdzy,to możliwe jest,że przyczyną twoich problemów jest zapchany katalizator,który się zuzył.
Inną przyczyną tych problemów może być układ zpłonowy,skoro objway sa na obu paliwach.
MotoAlbercik napisał(a):Co do zaworów - można je naprawiać.Cena zalezy oczywiście od warsztatu i ilości zaworów,które kwalifikują się do naprawy.Co do cylindrów - cylindry są w głowicy,a głowicę można regenerować.Koszt tych 2500 za regenerację jednego cylindra to dużo za dużo.
MotoAlbercik napisał(a):Regeneracja 1 cylindra,to grosze w porównianiu z całym nowym silnikiem.Ale sprawdza się wszystkie cylindry i zazwyczaj regeneruje się je wszystkie,żeby moc sprężania była jednakowa.Ale to i tak nie przewyższa ceny silnika.A ile kosztuje?To już zalezy od mechanika,który będzie to wszystko demontował,zakładał i regulował,oraz od warsztatu,który będzie regenerował głowicę.Najlepiej będzie jak poszukasz w swojej okolicy warsztat zajmujący się regeneracją głowic,popytasz w sklepie ile kosztują części,policzysz i będziesz wiedział ile chce mechanik za robociznę.
MotoAlbercik napisał(a):Co do zaworów - można je naprawiać.Cena zalezy oczywiście od warsztatu i ilości zaworów,które kwalifikują się do naprawy.Co do cylindrów - cylindry są w głowicy,a głowicę można regenerować.Koszt tych 2500 za regenerację jednego cylindra to dużo za dużo.