Renault -19 nie odpala

14 Lis 2007, 19:38

Rozrusznik kręci,paliwo dochodzi zapłon nie jest przestawiony,iskra mizerna na świecach a na kablu WN od cewki słaba i różowa jak zbliżę do masy, akumulator naładowany,wymieniłem moduł z cewką WN,kabel WN od cewki
do aparatu zapłonowego i dalej nic!Jak przełączę na gaz to po włączeniu stacyjki elektrozawór gazu włącza się i zaraz wyłącza.Czujnik prędkości obrotowej jest dobry i odległość od koła zamachowego prawidłowa.Czyżby padło urządzenie sterujące?
inspektor
Nowicjusz
 
Posty: 7
  • 14 Lis 2007, 23:05

    Akumulator naładowany...A jak to sprawdziłeś?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    15 Lis 2007, 19:13

    Bo go naładowałem na full i kręci jak szalony! Sprawdziłem gęstość elektrolitu i napięcie.Wszystko gut.Wszystkie bezpieczniki sprawne.Wcześniej nie chciał wejść na obroty przy rozruchu i trzeba było przytrzymać rozruch aż zaskoczył.Teraz można go zachechłać i nie odpali.
    inspektor
    Nowicjusz
     
    Posty: 7

    15 Lis 2007, 21:22

    Po pierwsze jest problem z iskrą - powinna być niebieskawa i trzaskać.Skoro już na przewodach WN jest ona słaba,to albo same przewody są do kitu albo siadła cewka zapłonowa,albo na cewkę przychodzi za słabe napięcie.Trzeba najpierw zmierzyć jakie napięcie przychodzi na cewkę.Jak jest ono równe napięciu akumulatora,to trzeba przemierzyć cewkę.Natomiast jeżeli to napięcie na cewce bedzie za niskie,to trzeba zmierzyć napięcie przed i za stacyjką.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    18 Lis 2007, 12:22

    Winna była kopułka - za duże odległości palca rozdzielacza od styków .Po wymianie kopułki pali od pierwszego kopa! :lol: :lol:
    inspektor
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Audi Q8 e-tron edition Dakar
      Zainspirowany najważniejszym rajdem pustynnym na świecie, Audi Q8 e-tron edition Dakar wyróżnia się swoją unikalną stylistyką i wyjątkowymi funkcjonalnościami. Zewnętrzny design tej specjalnej edycji przyciąga uwagę ...