Renault Clio - nowe radio, problem z głośnością (ZA głośno)

14 Gru 2013, 20:00

Witam serdecznie!

Jestem nowy na tym forum, a znalazłem je za potrzebą - konkretnie szukałem dobrego i aktywnego forum, na którym można otrzymać porady w razie problemu, a z tego co zauważyłem, tutaj można taką uzyskać. =]

Otóż do swojego Clio zamówiłem jakiś czas temu radyjko firmy pół-krzak. Tak, wiem, znam podejście do takich rzeczy, ale te radio jest kupione tylko po to, by działało w trakcie dwóch dłuższych tras (Konkretnie: Z UK do PL na święta i nazad). Nie musi grać pięknie, nie musi piękie wyglądać. Ale do rzeczy:

Stare (praktycznie już niedziałające) radio od producenta wyjąłem - zostały po nim typowe kostki ISO i jedna taka mała, której nazwy nie znam w ogóle. Radio kupione ma 12-pinowe wejście, które do ISO ma się po prostu nijak, więc standardowo obcęgi w dłoń, kable połączyłem tak jak trzeba i odpalam radio, podłączam pendrive'a...

... i jak mi nie pierdyknie chyba 100-ma decybelami! Myślałem, że wylecę razem z kurzem, który się wzbił pobudzony takim rumorem. Myślę sobie "No! Jak na stówę to całkiem fajnie kopie!". Tyle, że w tym jest problem - Głośność miałem ustawioną na... 1 (Słownie: Jedynce). Aby uratować bębenki przed niechybną eksplozją przekręciłem na 0.

To jest właśnie problem. Mam albo ciszę (0), albo nap**alanie rumorem, jakby był sylwester w akademiku (1 wzwyż). Jestem na 90% pewny, że kabelki podłączone są dobrze (W każdym bądź razie głośniki grają, więc 8 pinów z 12 jest podłączonych OK, pozostałe 4 na battery, fuse, antena out i uziemienie, więc też pewnie ok, skoro samochód mi jeszcze nie wybuchł).

Pytanie brzmi: Wina radia krzak, czy to Clio wali fochy po wyrwaniu "zęba" czyli starego radia.

Nie znam się po prostu na tym :)
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam!
Archie
archieftw
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: renault clio expression 1.2

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Polski Fiat 518 L Ardita z 1933 roku
    Samochód wyprodukowany w Warszawie na podstawie rozszerzonej licencji Fiata na model 518. Duże 7-osobowe nadwozie oraz silnik o mocy 55 koni. W tamtych czasach była to bardzo nowoczesna limuzyna z hydraulicznymi dwuobwodowymi ...