Renault Laguna II-dziwny problem ze wspomaganiem,poradzcie!

06 Gru 2010, 18:06

Witam wszystkich
jak myslicie co to moze byc,objawy:
-wspomaganie chodzi ciezej jak wczesniej lecz nie zawsze czasami jest ok(zwlaszcza na rozgrzanym oleju)
-wyraznnie odczuwalny opór na kierownicy(przez pierwsze 1-2sekundy) przy gwaltownym skrecie bez znaczenia w ktora strone
-pompa "syczy","brzeczy" podczas pracy

sta oleju jest na max,odpowietrzalem uklad metoda "przekec kierownice do oporu w obie strony 6-7razy"system sam powinien sie odpowietrzyc
czyzby pompa?a moze magiel?
rolf88
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Szwecja

08 Gru 2010, 13:46

Poczatkowo myślałem,że trzeba dolac płynu od wspomagania,ale jeżeli sprawdzałeś i jest w porządku,to pozostaje jedynie końcówki drążków od układu kierowniczego.
Alkomaty
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 376
Miejscowość: Warszawa

08 Gru 2010, 18:36

dzieki za podpowiedz, akurat drazki mam do wymiany po ostatnim przegladzie,kocowki drazków i kancowki stabilizatorów takze pojda pod mlotek za jakies dwa tygodz skusze sie rowniez wymienic sforznie mam nadzieje ze bedzie lepiej

ps najbardziej rozbite sa drazki z koncowkami po prawej stronie i wlasnie po skrecie w prawo bardziej czuc ten opor na kierownicy wiec moze to jest to
rolf88
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Szwecja
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Jeden model samochodu i dwie wersje zawieszenia
    Pewne, na pierwszy rzut oka identyczne modele samochodów prezentują różnice w konstrukcji zawieszenia, co wpływa nie tylko na ich osiągi drogowe, lecz także na koszty obsługi technicznej. Firma SKF skupia uwagę ...