01 Mar 2012, 12:14
Pamiętaj o jednym,jeśli masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice,to największym problemem będzie wyjęcie pompy a potem zainstalowanie jej tak,by auto odpaliło,samo uszczelnienie jeśli podejdziesz do tego spokojnie, nie jest problematyczne.Trzeba tylko sobie zapisywać i zapamiętywać co i jak było złożone,naturalnie wszystko trzeba odkręcać tak delikatnie,by nic nie wyskoczyło ze środka.Najlepiej sobie robić zdjęcia na bieżąco.Ważne jest ,składanie elementów tak,by dokręcać śruby z odpowiednim momentem(siła),by nie uszkodzić nowych uszczelnień.Czasami łby śrub mają taki kształt,że bez specjalnego klucza nie odkręcisz(patenty firmowe).Czasami jakiś element bez odpowiedniego podejścia do niego i doświadczenia ciężko zdemontować,ale zawsze warto samemu próbować ,i nic na siłę,bo można sobie narobić dziadostwa i niepotrzebnych kosztów.Najlepiej oczywiście powierzyć to Specjalistom,zaznaczjąc ,by dobrze zdiagnozowali stopień zużycia poszczególnych elementów pompy( i ewentualna wymianawymiana tychże),zawsze tak robię gdy serwisuję takie rzeczy.Zapłacisz wtedy raz dobrze i długo spokój!