Renault Master 2.8 DTI 2000r Ciezko sie uruchamia

28 Lut 2012, 14:31

Witam wszystkich na forum i prosze o pomoc.Mam problem z moim masterkiem 2.8 dti z 2000r a mianowicie ciezko sie uruchamia jak jest zimny.Trzeba dlogo krecic zanim zaskoczy,a jak zalapie to chodzi nie rowno i po chwili juz jest normalnie.Problem tylko na zimnym silniku,Dodam jeszcze ze zauwarzylem wyciek ropy z pompy paliwa.Z gory dziekoje za podpowiedzi...
tuli15
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 13 02 2007
Auto: Renault Master 2.8 DTI 2000r

01 Mar 2012, 08:26

Jeśli świece dobre,to sam zauważyłeś przyczynę problemów,chociaż nie zawsze wyciek z pompy jest przyczyną problemow z odpalaniem,wszystko zależy skąd cieknie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

01 Mar 2012, 10:52

Witam.A wiesz morze czy uszczelnienie oski gazu na pompie wtryskowej w moim aucie jest skomplikowane?Morzna to zrobic samemu czy potrzebny serwis?Pzdr...
tuli15
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 13 02 2007
Auto: Renault Master 2.8 DTI 2000r

01 Mar 2012, 12:14

Pamiętaj o jednym,jeśli masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice,to największym problemem będzie wyjęcie pompy a potem zainstalowanie jej tak,by auto odpaliło,samo uszczelnienie jeśli podejdziesz do tego spokojnie, nie jest problematyczne.Trzeba tylko sobie zapisywać i zapamiętywać co i jak było złożone,naturalnie wszystko trzeba odkręcać tak delikatnie,by nic nie wyskoczyło ze środka.Najlepiej sobie robić zdjęcia na bieżąco.Ważne jest ,składanie elementów tak,by dokręcać śruby z odpowiednim momentem(siła),by nie uszkodzić nowych uszczelnień.Czasami łby śrub mają taki kształt,że bez specjalnego klucza nie odkręcisz(patenty firmowe).Czasami jakiś element bez odpowiedniego podejścia do niego i doświadczenia ciężko zdemontować,ale zawsze warto samemu próbować ,i nic na siłę,bo można sobie narobić dziadostwa i niepotrzebnych kosztów.Najlepiej oczywiście powierzyć to Specjalistom,zaznaczjąc ,by dobrze zdiagnozowali stopień zużycia poszczególnych elementów pompy( i ewentualna wymianawymiana tychże),zawsze tak robię gdy serwisuję takie rzeczy.Zapłacisz wtedy raz dobrze i długo spokój!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

01 Mar 2012, 15:05

Czytalem gdzies na forum ze do uszczelnienia oski gazu nie trzeba calej pompy demontowac.Podobno wystarczy gorny dekielek wykrecic i podobno jest to godzina pracy.Sam juz nie wiem,chyba zostawie auto u mechanika i niech on sie meczy :).Wielkie dzieki za podpowiedz
tuli15
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 13 02 2007
Auto: Renault Master 2.8 DTI 2000r
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Auta do driftu za rozsądne pieniądze – które wybrać?
    Z czasem czy innymi kierowcami możemy ścigać się praktycznie każdym samochodem. Ale kiedy chodzi o drift, to bez napędu na tył i odpowiedniej mocy nawet nie ma co stawać na torze. Popularność jazdy bokiem w Polsce stale rośnie, ...
    BYD e6 - elektryczny samochód o dużym zasięgu
    Pierwsza w Polsce prezentacja w pełni elektrycznego samochodu BYD e6 odbyła się w dniach 9 – 10 lipca w czasie konferencji "2012 International Symposium on Electric Vehicles – Triple Helix Activity Research; Energy-Technology; ...