REKLAMA
dzida a to że Megane I też spotykało się z wieloma narzekaniami ludzi tylko jak zobaczyłem jak szukaliśmy ze znajomym w jakim stanie potrafią być te auta to przechodziło nasze najśmielsze oczekiwania takie złomy... Jeżeli dorwał się jakiś Zenek to co się dziwić że to się psuje?? Tyczy się to każdej jednej marki... Nasze "salonowe, krajowe" auta są masakryczne... Nie wiem co tak się uczepiłeś Stilo i Megane? Co w nich jest takiego złego?? Co do Megane co tam może jest drogiego w naprawie? Koło zmiennych faz rozrządu które obecnie kosztuje ok. 300zł czy tarcze z łożyskami z tyłu? Komplet + klocki to ok. 430zł? To są te koszty? A może belka z tyłu?? Silniki idealne do gazu a komfort bardzo dobry...
A w stilo? Pancerny silnik 1.6 16V, dobre wykonanie, zawieszenie tanie w naprawach...
Dwa bardzo podobne auta do siebie jeżeli chodzi o eksploatację i podejrzewam że tańsze w naprawie niż nie jeden VW...
Nigdzie nie porównywałem Megane I do Megane II bo to calkiem inne auto ale mój kuzyn posiada właśnie Megane II 1.6 ma je już 4 lata i złego słowa nie powie... Zagazowane autko od 3ch lat, zrobił nim 45 tys km... Jak zajeżdżę moją Megane to albo zakupię Scenica II albo właśnie Megane II... Z resztą sporo wyjeździłem się też Laguną zarówno I jak i II i ani jedna ani druga nie przysparzała jakiś większych problemów... Wujek w Niemczech mimo że ma kasę tyra Vel Satisa 3.5l i innego auta nie chce a pierwszego rozbił 2.2 dCi to kupił drugiego