Renault Megane II - montowanie zapłonu

18 Lip 2018, 09:29

Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy w tym samochodzie ([link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]) można zamontować zwykły, normalny zapłon.
Szukam samochodu już od pół roku, ale że jestem wybredny, nic nie mogłem znaleść. W końcu trafił mi się zacny model lecz, niestety, odpalić się go da tylko za pomocą karty.
Czy można samemu zamontować zapłon? Wywiercić dziurę koło kierownicy, zamontować tam tą "dziurkę od klucza", podłączyć z jakimiś kabelkami? Czy da radę to zrobić? Za wszelką pomoc z góry dzięki :^
PS. Jestem amatorem i się nie znam :/
PS2. Jak zły dział to sorka.
Amatorauto
Nowicjusz

18 Lip 2018, 11:31

Chodzi ci o zmianę karty na normalna stacyjkę z kluczykiem? Jeżeli tak to nie słyszałem żeby ktoś robił takie przeróbki bo są nieopłacalne lepiej dorobić drugą awaryjną kartę i mieć spokój.

Były dwa rodzaje kart jedna standardowa którą otwierasz auto i później musisz ją umieścić w czytniku żeby odpalić auto a druga "hands free" czyli wystarczyło ja mieć w kieszeni i one z tego co wiem miały sporo lepsze opinie.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

18 Lip 2018, 12:36

w karcie masz zakodowany immobiliser który jest dopasowany do komputera więc zwykłego kluczyka tam nie zainstalujesz. Teraz jest już sporo ludzi co reanimuje te karty bo to częsty problem w renaultach a tak swoją drogą czy wiesz że pchasz się w jedno z najgorszych aut na rynku z tamtych lat? Przecież z tym są same problemy
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

18 Lip 2018, 15:21

Czyli nie jest mozliwe odpalać samochód kluczykiem. Szkoda :(
Kao napisał(a):pchasz się w jedno z najgorszych aut

To to jest naprawdę taki kiepski samochód? Słyszałem wiele pozytywnych opinii.
Kao napisał(a):Przecież z tym są same problemy