Renault Megane IV GT 2016- Opinia

15 Lut 2018, 20:44

Renault
Megane

Silnik 1.6
Moc 205 KM
Skrzynia biegów automatyczna 7 stopniowa
Rocznik 2016

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Wygląd i wnętrze
Jak auto wygląda każdy widzi i to czy się komuś podoba czy nie nie podlega dyskusji bo to kwestia gustu. Jeżeli chodzi o wnętrze to bardzo pozytywnie zaskakuje, bardzo przyjemnie się siedzi w kubełkowatych fotelach z niebieskimi wstawkami. Charakter sportowy podkreślają jeszcze bardziej przeszycia niebieską nitką. Co mnie odrzuca? Ten wielki ekran ktory miałbyć ulepszeniem ale obsługa jego wymaga cierpliwosci, ekran dotykowy ciężko reaguje na dotknięcia czasami załapie dopiero za którymś razem także tu wielki minus za wygląd i obsługę. Można się jeszcze doczepić do niektórych małoprzemyślanych funkcji.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Przestronność i widoczność
Widoczność jest dobra do przodu i na boki ale obracając sie do tyłu już nie jest tak fajnie, mała tylna szyba i grubo zabudowane słupki mocno ograniczają widoczność. Miejsca w środku jest w sam raz nie można oczekiwać więcej jak i nie można narzekać. Bagażnik przywzoitych rozmiarów.

Silnik i skrzynia biegów
Do wyboru mamy 3 tryby
ECO
NORMAL
SPORT
Przy zmiania trybu na sport zmienia nam się podświetlenie wnętrza i licznika na czerwony.
Ponad 200 konny silnik całkiem ładnie przyspiesza współgrając z dobrze (według mnie) zestrojoną skrzynią biegów. Ładnie zmienia biegi i nie zamyla, niektórzy mogą się przyczepić do delikatnych szarpnięć w trybie sport ale jak dla mnie to w tym trybie wybaczalne. Trzeba nadmienić że tryb sport zmienia nam tylko przełożenia w skrzyni, nie ma tam regulowanego zawieszenia wiec nic nam sie nie utwardza.
Prowadzenie i Hamulce
Meganka dobrze się prowadzi jak na auto kompaktowe i znośnie hamuje. Mamy w niej rozwiązania 4CONTROL czyli tylne koła skrętne, wrażenie z pierwszej jazdy w zakrętach nie jest miłe bo mamy wrażenie że nam tył ucieka i chcemy odruchowo korygować tor jazdy. Do tego systemu trzeba sie przyzwyczaić ponieważ system ma za zadanie bezpiecznej jazdy np. korgacje toru jazdy w trybie pasa ruchu i zapobieganiu poślizgu.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16535
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4