W styczniu 1985 roku, czyli zaledwie cztery miesiące po wprowadzeniu Supercinq, pojawiła się wersja GT Turbo. Był to samochód o nowoczesnej stylistyce, innowacyjnie rozwiązanym wnętrzu i bardzo dobrych osiągach. Jak poprzednio, zdecydowano się na 4-cylidrowy silnik z żeliwnym blokiem o pojemności 1 400 cm3, ale wyposażony w turbosprężarkę Garrett T2. Pozwoliło to zapewnić moc 115 KM i doskonałe przyspieszenie.
Wersja królowała na torach w Pucharze R5 GT i ma na swoim koncie również piękną rajdową karierę sportową w mistrzostwach Francji i świata. Łącznie wyprodukowano 160 tysięcy sztuk GT Turbo Fazy 1 w latach 1985–1987 oraz Fazy 2 w latach 1987–1990. 50-lecie modelu Renault Supercinq Baccara
I były to czasy, kiedy to naprawa takiego auta nie była jakaś skomplikowana. Prosta konstrukcja, każdy właściciel mógł sobie poradzić z naprawą. Nie to co dzisiejsze auta, że właściciel to nawet nie ma po co maski otwierać jak auto stanie na drodze.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Obowiązkowe systemy ratujące życie w nowych samochodach Komisja Europejska opowiedziała się za wprowadzeniem obowiązku wyposażenia wszystkich nowych modeli samochodów w systemy bezpieczeństwa ratujące życie. Takie wyposażenie ma być obowiązkowe w każdym nowym samochodzie ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki RENAULT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne RENAULT
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.