Renault Thalia 2004r 1.4 8v 55kw Komputer pokładowy...

11 Mar 2013, 12:40

Witam serdecznie. Dwa miesiące temu kupiłem sobie Renualt Thalie 2004r 1,4 8v 55kw i teraz wychodzą mi różne usterki, więc mam kilka pytań, może pomożecie.

Dodam najpierw że jestem zielony w tych sprawach.
Z 2 tygodnie temu zapaliła mi się żółta kontrolka tzw "zaworek" od kontroli spalin po tym jak wyjechałem ze stacji. Po około tygodniu gdy zapaliła mi się rezerwa kontrolka zgasła podczas jazdy. Powinienem się martwić? Wczoraj pojawił mi się inny problem bo nagle zapaliła się kontrolka "SERV" wraz z kontolką poduszki powietrznej nie wystrzelonej. Zgasły dopiero po kilku minutach gdy parę razy zgasiłem i odpaloliłem silnik. Zapewne jest jakiś problem z komputerem, ale to tylko moje przypuszczenia. Powinienem się martwić?

Druga sprawa to jakiej jakości wybrać tuleje na tylnią belkę oraz drążki przednie? Jaki byłby tego koszt?

Trzecia sprawa to czy to normalne że przy tak małym silniku samochód spala mi 10l benzyny? :shock: Co prawda ciężka noga też wchodzi w grę no ale przy jeździe mieszanej 10l to jednak sporo. Można to jakoś zredukować?

Do tego silnika można wstawić zwykły gaz czy jednak tylko sekwencja? I jaki może być tego koszt?

Teren Polski to Suwałki i okolice.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Sompa
Nowicjusz

Prawo jazdy: 10 08 2012
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996
  • 11 Mar 2013, 19:03