18 Sty 2014, 10:18
Nietrwałe łączniki stabilizatora, przedwczesne zużycie koła zmiennych faz rozrządu (1.6 i 2.0), częste awarie cewek zapłonowych, w dieslu 1.5 dCi awarie układu wtryskowego i możliwość uszkodzenia panewek korbowodowych, w dieslu 1.9 dCi nietrwałe turbosprężarki, w dieslu 2.2 dCi rozszczelniają się kolektory ssące, awarie systemu kontroli ciśnienia w oponach, problemy z kartę hands free i alarmem, uszkodzenie poduszki skrzyni biegów, przecieki do wnętrza pojazdu z klimatyzacji, odklejające się okładziny szczęk hamulcowych (Thalia I), uszkodzenie przełącznika świateł, problemy ze stacyjką i zamkami drzwi suwanych (Kangoo), zapiekające się linki hamulca ręcznego, problemy z poziomowaniem ksenonów, uszkodzenie pompy sprzęgła i czujników parkowania, wadliwe działanie systemu Bluetooth, wytarcie gałki zmiany biegów i koła kierownicy.
Zapożyczono z onet.pl
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...