Reprezentatywny samochod do 35tys.

22 Paź 2013, 11:37

kirin - BMW E65 za 32,7 tys? Przecież to jest pewne,że na bank cos z tym autem nie gra i na starcie wydatki zniszczą właściciela,godnym polecenia egzemplarzem moim zdaniem jest E65 ale w silniku 3.0 DIESEL i w dodatku należy go konkretnie sprawdzić bo jest to samochód może i piekny ale właściciela może doszczętnie zrujnować finansowo a za te pieniądze to od razu czuć z daleka że szykują się wydatki,i w dodatku ta instalacja LPG? kto normalny ludzie powiedzcie mi ładuje do BMW GAZ do silnika 3.6 benzynowego? Chyba ktoś nienormalny,i takim poczynaniem niszczy tylko samochód :) to jest chore moim zdaniem,po co komu samochodu z takim olbrzymim silnikiem o do tego gaz? w celu oszczędności? to niech sobie kupi jakiś mały samochodzik z małą pojemnościa a nie BMW 7 E65 no ludzie bez przesady.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

22 Paź 2013, 11:39

kirin - BMW E65 za 32,7 tys? Przecież to jest pewne,że na bank cos z tym autem nie gra i na starcie wydatki zniszczą właściciela,godnym polecenia egzemplarzem moim zdaniem jest E65 ale w silniku 3.0 DIESEL i w dodatku należy go konkretnie sprawdzić bo jest to samochód może i piekny ale właściciela może doszczętnie zrujnować finansowo a za te pieniądze to od razu czuć z daleka że szykują się wydatki,i w dodatku ta instalacja LPG? kto normalny ludzie powiedzcie mi ładuje do BMW GAZ do silnika 3.6 benzynowego? Chyba ktoś nienormalny,i takim poczynaniem niszczy tylko samochód :) to jest chore moim zdaniem,po co komu samochodu z takim olbrzymim silnikiem o do tego gaz? w celu oszczędności? to niech sobie kupi jakiś mały samochodzik z małą pojemnościa a nie BMW 7 E65 no ludzie bez przesady.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

22 Paź 2013, 12:27

mobileIS napisał(a): w dodatku ta instalacja LPG? kto normalny ludzie powiedzcie mi ładuje do BMW GAZ do silnika 3.6 benzynowego? Chyba ktoś nienormalny,i takim poczynaniem niszczy tylko samochód :) to jest chore moim zdaniem,po co komu samochodu z takim olbrzymim silnikiem o do tego gaz?

Dopóki będziesz jeździł 90 konnym bzykiem to nie zrozumiesz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

22 Paź 2013, 12:29

Cienta riposta hehe ale nie w tym rzecz ej no dla Ciebie jest to normalne? (wyczuwam,że chyba jestem jakis inny),skoro mnie nie stać na paliwo do samochodu to po co mi samochód z takim silnikiem no powiedz ? to tak jakbys kupił Camaro 4.2 i chciał jezdzic ekologicznie i oszczędnie absurd a pozatym ta bmka to smiechu warta jest.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

22 Paź 2013, 12:38

mi też serce się kraja jak widzę wielkie klasyczne V8 z... LPG ale jak ktoś chce mieć bulgot spod maski + dynamikę i nie zrujnować sobie budżetu to jest jedyne wyjście niestety ;/
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

22 Paź 2013, 12:41

hm no wiem dzida no ale kurde,powiem Ci tak sam nie mam V8 pod maską,zwykłego starego golfa mam ale jakoś jak ktoś mi wyjeżdża z V8 + LPG pod maską to aż mnie mdli,jakbym mial taki samochód to za Chiny ludowe nie wsadziłbym tam LPG ;/ wolałbym już iść na butach heh niż wsiąść do takiego samochodu z LPG,to moje zdanie.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

22 Paź 2013, 12:53

mobileIS napisał(a): ej no dla Ciebie jest to normalne?

Tak jak najbardziej normalne, jeżdżę na co dzień zagazowanym V8 i mam rogal na twarzy przy każdym wciśnięciu gazu :mrgreen:
mobileIS napisał(a):wyczuwam,że chyba jestem jakis inny)

Może nie inny lecz bardzo ograniczony
mobileIS napisał(a):skoro mnie nie stać na paliwo do samochodu to po co mi samochód z takim silnikiem no powiedz ?

LPG to też paliwo.
Skoro można zaoszczędzić to dlaczego tego nie robić? V8 niezwykle dobrze znoszą LPG choć mało kto zdaje sobie z tego sprawę.
Każdy sposób jest dobry by nie dać zarobić złodziejskim koncernom paliwowym a przy okazji zaoszczędzić.
mobileIS napisał(a): jak ktoś mi wyjeżdża z V8 + LPG pod maską to aż mnie mdli

A jak byś się przesiadł ze zwykłego słabego populusa na konkretne V8 to by Cie mdliło ale z wrażenia i radochy przy każdym przygazowaniu :mrgreen:
Ale jak już napisałem na wstępie... nie zrozumiesz :lol:
Ostatnio edytowany przez kirin88, 22 Paź 2013, 13:08, edytowano w sumie 1 raz
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

22 Paź 2013, 12:53

@mobileIS
Uwierz mi już poruszaliśmy tą dyskusję tutaj i zrobił się jeden wielki burdel i kłótnia. Ja też nie toleruje gazowania topowych wersji jakiś aut np. AMG, RS czy M albo Subaru imprez czy Lancerów Evo i śmieszy mnie to ale to też moje zdanie i doskonale wiem, że wiele osób na tym forum ma inne zdanie więc zaznaczam jeszcze raz TO JEST MOJE ZDANIE, żeby nie było kłótni. Znów.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

22 Paź 2013, 13:14

jeśli to jest auto do firmy to nie będzie benzyna z LPG czy bez tylko diesel, z odpowiednio dużym miejscem i kratką :wink:
albo SUV/terenówka o DMC powyżej 2600, też w dieslu
a żeby było zupełnie zgodnie z przepisem o VAT to pickup :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Paź 2013, 13:18

heh ej dobra ja już nic nie mówie bo rozpętam przypadkowo piekło heh Pozdrawiam! Wszystkich!
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

22 Paź 2013, 13:58

dzida napisał(a):a też nie toleruje gazowania topowych wersji jakiś aut np. AMG, RS czy M albo Subaru imprez czy Lancerów Evo i śmieszy mnie to ale to też moje zdanie i doskonale wiem, że wiele osób na tym forum ma inne zdanie więc zaznaczam jeszcze raz TO JEST MOJE ZDANIE, żeby nie było kłótni. Znów.


Ale kto tu mówi o gazowaniu evo albo AMG popadacie w skrajności których nie zrozumiecie do momentu zakupu V8.

Są też "zwykłe" V8ki które utrzymaniem są na poziomie nie wiele droższym niż populus a dają frajdę z jazdy i dzęki LPG można z nich korzystań do pracy i do przyjemności.

mobileIS napisał(a):w dodatku ta instalacja LPG? kto normalny ludzie powiedzcie mi ładuje do BMW GAZ do silnika 3.6 benzynowego? Chyba ktoś nienormalny,i takim poczynaniem niszczy tylko samochód to jest chore moim zdaniem,po co komu samochodu z takim olbrzymim silnikiem o do tego gaz? w celu oszczędności? to niech sobie kupi jakiś mały samochodzik z małą pojemnościa a nie BMW 7 E65 no ludzie bez przesady.


Wytłumaczę Ci tak na szybko i bez szczegółów:

Jak lubisz zapitalać w trasie, mieć Nm nie pochodzącego z turbo tylko z V8, słyszeć pomruk V8, mieć w aucie super cisze i spokój to co sobie kupisz ???

Dam Ci prosty przykład ze swojego podwórka :

Lex GS430 V8 spalanie LPG 12-16l wartość 25-30k
Przyspieszenie 5,8sec
Moc 283/441Nm!!!
Wnętrze cisza, cisza i jeszcze raz cisza
Spokojne prowadzenie do 220km/h
Koszty splanie 30zł-40zł, serwis praktycznie wszystko pokrywa się z GS300 więc w miarę tanio.

No to porównaj to do np. auta z małym silnikiem za 25k...150Nm :?
Wskaż mi który parametr będzie lepszy jeżeli ktoś nie walczy o każde 50gr. stosując eco driving i lubi przycisnąć???

Oczywiście jak jeżdżę 70-80tyś.km. rocznie to jednak wybieram auto które pali 9l. LPG ale gdybym robił rocznie 30-40tyś.km to raczej wybór jeż nie byłby taki oczywisty.

Wszyscy przeciwnicy LPG zazwyczaj podają swój punkt widzenia zapominając że każdy ma inne zainteresowania i inne potrzeby więc najpierw zgłębiłbym dokładnie temat samodzielnie coś testując żeby dalej ferować wyroki które zazwyczaj są wyssane z palca na zasadzie "bo mi się wydaje"
Gdybym nie akceptował innych wizji świata niż te które mi odpowiadają to musiałbym się śmiać z wielu osób ....szczególnie tych inaczej myślących ...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

22 Paź 2013, 14:40

Po cichu liczyłem na Twoja wypowiedź :D
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

22 Paź 2013, 14:49

szybki - czytaj ze zrozumieniem trochę, bo moja wypowiedź nie odnosiła się do tego tematu tylko ogólnie do gazowania
Dla mnie jak kogoś nie stać na Pb to nie stać na szybkie auto. Ktoś chce gazować to niech gazuje ale dla mnie to inaczej wygląda i nie zniszczyłbym tym auta. Koniec kropka.
Albo najlepiej aby amatorzy Time-Attack czy drifterzy jeździli na LPG - przecież taniej będzie :mrgreen:

Będziemy tworzyć offtop kolejny czy w końcu zrozumiecie, że użytkownicy dzielą się na takich co szanują wymierające V8 czy wersje tip top limit i nie chcą ich dusić LPG i na takich co chcą jeździć szybko i tanio?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

22 Paź 2013, 15:16

Zauważyłem zależność, która powtarza się niemal w 100% czy to na forach czy w realu. Im kierowca ma mniejszy/ słabszy silnik tym większym jest przeciwnikiem zagazowanych porządnych jednostek o dużej pojemności i bardziej je wyśmiewa :mrgreen: przeciez LPG to wstyd :D Swoją drogą zostałem kiedyś wyśmiany na stacji benzynowej przez kierowce fiata pandy, który dumnie nalewał benzyne do swojego 1.1 :mrgreen:
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

22 Paź 2013, 15:27

dzida napisał(a):Albo najlepiej aby amatorzy Time-Attack czy drifterzy jeździli na LPG - przecież taniej będzie


I znowu punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, osobiście nie założyłbym LPG do napierniczanki bo koszt paliwa jest szczegółem ale znam upalaczy na LPG i są zadowoleni :D

Co do reszty Twojej wypowiedzi hmmm pozostaje tylko polecić Ci przejechanie się V8 LPG i to takie od serca żebyś mógł ocenić zalety tego rozwiązania :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe