



Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
de345 napisał(a):Akurat francuska Laguna II też nie jest wzorem jakości
zapytaj mechanika o typowe usterki tego auta które ciągle się zdarzają a nie trafiły się wybiórczo, już nie dokładaj tam o siebie?dzida napisał(a):Mechanik, który naprawia auta użytkowników nie jest wiarygodny,
możesz zacytować gdzie napisałem że 2.0D w Jagu jest ok?dzida napisał(a):Pytam, bo ostatnio okazało się, że diesel Forda 2.0 w Jagu jest ok.
Kao napisał(a):zapytaj mechanika o typowe usterki tego auta które ciągle się zdarzają a nie trafiły się wybiórczo, już nie dokładaj tam o siebie?
Kao napisał(a):możesz zacytować gdzie napisałem że 2.0D w Jagu jest ok?
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Kao napisał(a):problemy z filtrem FAP
Długą listę bym mógł ułożyć ale to już będzie wielki offtop więc się powstrzymamdzida napisał(a):Znasz jakiś model samochodu, w którym każdy miał taki sam problem?
yeti65 napisał(a):A w Polsce powszechna jest opinia, że FAP sprawia dużo mniej problemów niż DPF.
Pewnie że normalne z tym ze tutaj nie ma wałowania przebiegów itd, francuz jak widzi 2 na liczniku to już auta się pozbywa bo wie że zaczyna generować spore koszta, tylko co wczoraj był u mnie znajomy peugeotem 5008, 180 tysi przebiegu i problemy z FAPem w ogóle czesto coś tam mu się dzieje.yeti65 napisał(a):Kao, Ty siedzisz we Francji, wiec to chyba normalne że do naprawy trafia więcej francuzów,