Rodzinne auto 15-20 tys.

30 Wrz 2018, 15:08

:ok: znawcy jak wiekszość tutaj :mrgreen: Fakt jest taki że jest to mocno poprowne auto, napewno bedziej poprawne od c4 z 10 strefowym klimatronikiem i każdy robi sobie co mu się podoba :wink:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16744
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Wrz 2018, 15:11

Widzisz, nawet AutoBild go nie uratowało ;) Nie trzeba być znawcą aby przetestować auto na dystansie 100tys.
Kao ja mówię ogólnie o aucie, a nie "miałem takiego i nic mi się nie działo" jak Ci się zdarza :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

30 Wrz 2018, 15:20

Kao a Ty na jakiej podstawie stwierdzasz że coś jest ok albo nie ok. ?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11109
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

30 Wrz 2018, 15:35

Na podstawie wiedzy zdobytej przez lata, na podstawie ogólnych opinii UŻYTKOWNIKÓW a nie mojego mechanika, szwagra, brata, żony siostra miała takiego i się popsuł. Widzisz ja mam tak z autami Francuskimi jak wy z Niemieckimi
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16744
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Wrz 2018, 15:45

Nie rozumiem. Mechanik, który naprawia auta użytkowników nie jest wiarygodny, a Ty tak? Pytam, bo ostatnio okazało się, że diesel Forda 2.0 w Jagu jest ok.
Powiedz mi, że to co wymieniłem jest nieprawdą. Mógłbym wymienić jeszcze trochę usterek.

P.S. Żeby było jasne wolałbym C4 w lepszym stanie w tej samej cenie, ale i tak brałbym C-Maxa.
Ostatnio edytowany przez dzida, 30 Wrz 2018, 15:46, edytowano w sumie 1 raz
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

30 Wrz 2018, 15:46

Akurat francuska Laguna II też nie jest wzorem jakości :D :naughty:
de345
Początkujący
 
Posty: 66
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    BMW i3 Concept Coupe - bezemisyjny pojazd koncepcyjny
    Podczas światowej premiery BMW i3 Concept Coupe firma BMW Group pokazała dynamiczną i ekscytującą wersję bezemisyjnego pojazdu koncepcyjnego z segmentu ekologicznych samochodów klasy premium. Pojazd studyjny zaprezentowano ...

30 Wrz 2018, 15:47

de345 napisał(a):Akurat francuska Laguna II też nie jest wzorem jakości

i co to niby wprowadza do dyskusji?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

30 Wrz 2018, 15:50

dzida napisał(a):Mechanik, który naprawia auta użytkowników nie jest wiarygodny,
zapytaj mechanika o typowe usterki tego auta które ciągle się zdarzają a nie trafiły się wybiórczo, już nie dokładaj tam o siebie?
dzida napisał(a):Pytam, bo ostatnio okazało się, że diesel Forda 2.0 w Jagu jest ok.
możesz zacytować gdzie napisałem że 2.0D w Jagu jest ok?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16744
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Wrz 2018, 15:53

de345 szukasz zaczepki do dyskusji? jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to daruj sobie niepotrzebne posty
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16744
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Wrz 2018, 15:57

Nie śmiejcie się z Francuzów, bo Bugatti ładne mają. A de345 wskazał tylko bezsensowność tych sporów o to, że jakiś VW nie był wzorem jakości. Laguna też nie była wzorem jakości. O co wam chodzi?
Err0rfe
Nowicjusz
 
Posty: 7

30 Wrz 2018, 16:00

Kao napisał(a):zapytaj mechanika o typowe usterki tego auta które ciągle się zdarzają a nie trafiły się wybiórczo, już nie dokładaj tam o siebie?

Znasz jakiś model samochodu, w którym każdy miał taki sam problem? Typowa usterka to coś co może się zdarzyć z dużym prawdopodobieństwem ale Tobie nie musi.

Kao napisał(a):możesz zacytować gdzie napisałem że 2.0D w Jagu jest ok?

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


limuzyna-do-10tys-zl-vt108587-15.htm?hilit=jaguar#postingbox
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

30 Wrz 2018, 16:03

Kao napisał(a):problemy z filtrem FAP

A w Polsce powszechna jest opinia, że FAP sprawia dużo mniej problemów niż DPF. Po drugie Kao, Ty siedzisz we Francji, wiec to chyba normalne że do naprawy trafia więcej francuzów, w niemcowni naprawiałbyś same VAGi, Merce i BMki :lol:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3810
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

30 Wrz 2018, 16:17

dzida napisał(a):Znasz jakiś model samochodu, w którym każdy miał taki sam problem?
Długą listę bym mógł ułożyć ale to już będzie wielki offtop więc się powstrzymam

Ale żeś zacytował :ok: Ja tam nie widzę abym napisał że diesel jest ok i polecam każdemu :naughty:

yeti65 napisał(a):A w Polsce powszechna jest opinia, że FAP sprawia dużo mniej problemów niż DPF.

Ale ta opinia nie bierze się sama z siebie, taka jest prawda, według producenta FAP ma być bezobsługowy a jednak wychodzi inaczej
yeti65 napisał(a):Kao, Ty siedzisz we Francji, wiec to chyba normalne że do naprawy trafia więcej francuzów,
Pewnie że normalne z tym ze tutaj nie ma wałowania przebiegów itd, francuz jak widzi 2 na liczniku to już auta się pozbywa bo wie że zaczyna generować spore koszta, tylko co wczoraj był u mnie znajomy peugeotem 5008, 180 tysi przebiegu i problemy z FAPem w ogóle czesto coś tam mu się dzieje.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16744
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Wrz 2018, 16:23

Kao nie róbmy offtopu - celowo wkleiłem screen aby było czarne na białym (nie napisałem, że polecasz każdemu tylko się oburzyłeś co z nim jest nie tak) :ok: Na tym skończmy albo to wszystko powywalaj jak chcesz.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

06 Gru 2018, 12:36

ja jestem przeciwnikiem uogólniania, że francuskie to be, a tamte dobre, zdarzają się dopracowane samochody/silniki i nie, ja słyszałem o francuskich dieslach więcej dobrych rzeczy niż złych, podobnie odnośnie FAPów a DPFów, Kao jest ogólnie na nie z francuzami i wszędzie wrzuca te opinie. Niestety nie przekona wszystkich, bo znam osoby jeżdżące po 150-200k km 5008, 508, 407, C4 GP i P bez żadnych problemów poza standardową obsługą, więc nie widzę sensu wałkowania tematu, kolega pytał o co innego.
maxon007
Nowicjusz
 
Posty: 45
Zdjęcia: 1