REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
nie ma czego żalować, bo nie ma tam dobrych silników, z ogl bezawaryjnoscią też sprawa dyskusyjna. Przyłączam się do propozycji C5 i Laguny oraz dorzucam Mondeo mk4.SirCortez napisał(a):jestem trochę sceptycznie nastawiony do Passatów (szkoda
W Astrze dość fajnie się zbiera ale na trasie przy wyższych prędkościach wzmożony hałas i apetyt na paliwo. W Insigni to juz porażka będzie.. Choć sam silnik porządnymike1735 napisał(a): Jest niby to turbo, ale 1.4 do takiego auta?
mike1735 napisał(a):nie ma czego żalować, bo nie ma tam dobrych silników, z ogl bezawaryjnoscią też sprawa dyskusyjna. Przyłączam się do propozycji C5 i Laguny oraz dorzucam Mondeo mk4.
Z tego co kojarzę to w Insigni silniki>140KM mają wtrysk bezpośredni, co wyklucza gaz. Zostałby tylko cienki w uszach jeśli chodzi o osiągi 1.8 140 i 1.4t o tej samej mocy. Jest niby to turbo, ale 1.4 do takiego auta?
Auto jest okej z tym że ma słabe silniki po prostu do swojej budy. Ten 1.6 niby fajna moc ale to dalej 1.6 w przeciążonej klasie D.SirCortez napisał(a):Insignia ma jeszcze 1.6T 180koni, z wtryskiem posrednim. Mialem takiego na oku, ale chyba sobie podaruje..