Rodzinne do 20 tysiecy

26 Maj 2017, 15:15

Witam

Z racji że rodzina mi sie powiększyła a asterka g jest troche za mała poszukuje nowego autka rodzinnego.

Nie do końca czuje sie dobrze w kombiakach a na dodatek parkuje auto na bardzo waskim parkingu pod blokiem i szukam czegos w miare malego ale z duzym bagaznikiem tak aby wozek spokojnie sie zmiescil a i zeby w razie wakacji zmiescily sie tez torby/walizki.

W oko wpadl mi volkswagen touran 1 generacji w miarę male autko na podlodze golfa ale bagaznik sporawy.

Zastanwialem sie takze nad fordami smax i cmax.


Wszystkie autka jakie wymienilem interesuja mnie w opcji benzynowiej.


Co polecacie i co waszym zdanie bedzie najmniej awaryjne.

Z gory dzieki za wszelka pomoc i rady.
razhalt
Nowicjusz
 
Posty: 20
Auto: Nie mam

26 Maj 2017, 16:17

Szczerze mówiąc to przy opcji rodzinnego wyjazdu i tak będziesz potrzebował dachowego box'a więc możesz zostać przy astrze :ok:

w touranie zostaje Ci stare/mulące/paliwożerne 1.6/102 rodem z golfa III. Nie wiem czy przypadkiem nie było jakiś problemów z elektryką, sam poszukaj, ja w vag-ach nie siedzę

Nie kupisz s-max'a za 20k, musiałbyś dorzucić co najmniej 6-7
c-max spoko

Masz zafirę a (technicznie astra g), zafirę b, mazdę premacy, corollę verso
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

26 Maj 2017, 16:58

Mazda premacy corolla verso.
Moglbys cos wiecej na temat tych autek. Wady zalety jakie silniki brac.
Na co uwazac podczas ogledzin tych autek.

Tak samo z cmaxem.

Przyznam szczerze ze z wielka checia pozbede sie astry. Przez poltora roku jak ja mam wiecej bylo z nia problemow niz pożytku. 1.6 16v ciagnie olej jak szalony.....
razhalt
Nowicjusz
 
Posty: 20
Auto: Nie mam

26 Maj 2017, 17:16

Mazda każdy benzyniak, w corolli w sumie też ale celowałbym w 1.6/110
Przy c-max skupiłbym się na 2.0

Patrz na to co w każdym, używanym aucie
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Studyjne wersje nowego Golfa BlueMotion i Golfa GTI
    Podczas rozpoczynającego się dzisiaj Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu w centrum uwagi na stoisku Volkswagena znajduje się nowy Golf. Zbliżone do wersji seryjnych modele studyjne Golfa BlueMotion i sportowego ...
    Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid - test spalania
    Rzeczywiste średnie zużycie paliwa w teście What Car: 5,43 l/100 km Główne zalety nieco mniejszej od RAV4 Hondy CR-V Hybrid to wysoki komfort podróżowania, dużo przestrzeni dla pasażerów i oczywiście ...