Rodzinne + kombi + 30 tyś ( pod LPG )

10 Lis 2016, 11:31

Witam serdecznie

Powiększa się rodzina, wiec czas na zmiany .... na większe
Rodzinny .... pojemny .... kombi
LPG lub benzyna ale pod instalacje
Mało wadliwy
Silnik w przedziale 1.8 - 2.2 z przebiegiem poniżej 150 tyś.
Roczny przebieg w okolicach 18 tyś.
Możliwość ściągnięcia ( Niemcy Holandia Włochy )


Podoba mi się
insignia
cena do 30 tyś +-
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Kali85
Nowicjusz
 
Posty: 38
Auto: Ford
Skrzynia biegów: Manualna

10 Lis 2016, 11:41

Rodzinne kombi powinno być wygodne, więc polecam:
- Renault Laguna III 2.o Turbo,
- Citroen C5 III 2.0,
- Seat Exeo 1.8T,
- Ford Mondeo 2.0 (tu LPG warunkowo).
Z nieco mniej wygodnych aut Honda Accord VII 2.0.
Insignia ma spore problemy z elektroniką/elektryką.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

10 Lis 2016, 13:36

Kali85 napisał(a):z przebiegiem poniżej 150 tyś
zapraszam do pierwszego lepszego komisu, cena i przebieg do uzgodnienia :ok:
W czym jest lepsze auto ze 150k wobec tego które ma 200? Jak będzie mieć 160 czy 180k to nie kupisz? Lubisz się oszukiwać?
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

10 Lis 2016, 13:49

Gdyby przebieg był prawdziwy to można się nim sugerować... Cały czas zadziwia mnie głupota Polaków, którzy patrzą na cyferki, ooo 160 tyś auto w komisie 20 letnie, świeżynka! O nie, ma 400 tyś, nie kupię.. A potem się okazuje, że ten z 400 tyś na blacie jest w lepszym stanie :|
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

10 Lis 2016, 16:36

widać dziecinne podejście
nie szukam komisów pytam i samochód warty uwagi dlatego pisze na tym forum z nadzieją na ludzi na poziomie którzy się znają na rzeczy
historie samochodu można sprawdzić jest tez numer VIN
a przebieg oczywiście ma znaczenie bo może świadczyć o zużyciu sprzętu .... wiadomo jak to dba tak ma
przebieg 150 k nie jest wyznacznikiem ale ma świadczyć o niezbyt wyeksploatowanym osprzęcie
galakty - zaoszczędź sobie nabijania postów jak nie masz nic więcej do zaoferowania / polecenia
Kali85
Nowicjusz
 
Posty: 38
Auto: Ford
Skrzynia biegów: Manualna

10 Lis 2016, 16:45

Historię auta sprawdzisz po VIN, jeśli ktoś ją w ogóle prowadził. W większości przypadków ostatni wpis będzie prawdopodobnie jeszcze z okresu gwarancji;P A samochody serwisowane do końca w ASO mają też swoją cenę.
Przebieg również jest sprawą bardzo "względną", różnica w zużyciu między autem eksploatowanym na trasie a tym eksploatowanym w mieście będzie kolosalna.
Dostałeś fajne propozycje, szczególnie zwróciłbym uwagę na lagunę. C5 można poszukać z zawieszeniem hydro (ale w PL za 30k nie dostaniesz nawet ogarniętego 2.0, że już o zawiasie nie wspominam :naughty: ). Możesz też popatrzeć na mazdę 6 II, ale trzeba niestety uważać na korozję
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

10 Lis 2016, 16:56

Mazda odpada ... rudej nie chce / mega rdzewieje
A jaki silnik insigni pod gas
Laguna w gazie na domieszce z benzyna chodzi z tego co wiem ...
a skoda ... octavia ... superb ?
Kali85
Nowicjusz
 
Posty: 38
Auto: Ford
Skrzynia biegów: Manualna

10 Lis 2016, 17:28

Instalacja z "domieszką" benzyny a tak fachowo to z "dotryskiem" jest stosowana w przypadków silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. LPG jest wtryskiwane przez "swój" wtryskiwacz, benzyna ma na celu zabezpieczenie przed przegrzaniem oryginalnego wtryskiwacza (jest na to narażony ze względu na konstrukcję takiego silnika).
Istnieje również druga opcja, wtrysk w fazie ciekłej przez oryginalny wtryskiwacz. Problem w tym, że takie instalacje są dedykowane do konkretnych silników i po prostu nie do każdego są dostępne.
Co do silnika w Lagunie, 2.0T ma "zwykły" wtrysk (chyba była też jakaś wersja tego silnika z bezpośrednim wtryskiem, raczej mało popularna, kwestia do zbadania), nie potrzebuje dotrysku benzyny, wystarczy mu instalacja IV generacji.
Bezpośredni wtrysk ma za to 2.0T w insigni, gdzieś na początkowych stronach w tym dziale znajdziesz temat o LPG do tego silnika, z ceną i miejscem gdzie instalacja była montowana.
Nie wiem jak w ogóle kształtują się ceny insigni, ale najodpowiedniejszy byłby prawdopodobnie 2.8.
Co do skody - vag nie wyprodukował przez ~10 lat silnika, który można z czystym sumieniem polecić. Już o zakładaniu LPG nie wspominam

E: nawet ktoś właśnie podbił temat o insigni
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

10 Lis 2016, 22:03

To będzie ciężki temat, autor z tych wszystkowiedzących :roll:
Nie będę się już sprzeczał w kwestii przebiegu, bo to nic nie da. Żeby tylko potem nie było płaczu.
Mondeo mk4, Volvo v70
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

11 Lis 2016, 00:30

Mazda 6 GH (bezwypadkowa, zadbana, z przebiegiem ok. 150k) i tak nie do zdobycia do 30k ...
"Mazda odpada ... rudej nie chce / mega rdzewieje"
- no pojechałeś :)
tomekdk
 

11 Lis 2016, 10:25

Ja polecam citroena c5 3generacji. Duze i wygodne auto. Silnik 2.0 pasuje pod gaz. Szukaj tylko bez hydrozawieszenia bo citroen zdupcyl w tej generacji to co w poprzedniej wersji bylo wrecz pancerne.
legler
Aktywny
 
Posty: 404
Prawo jazdy: 04 05 2005
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

11 Lis 2016, 14:30

legler napisał(a):Szukaj tylko bez hydrozawieszenia bo citroen zdupcyl w tej generacji
od kiedy Hydractive 3+ jest "zdupcone"? :mrgreen: nie pisz bzdur
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

11 Lis 2016, 15:34

Poprwawione zostalo dopiero po 2011 roku. Do tego czasu wystepuja powtarzajace sie problemy z cieknacymi silownikami. Wejdz na forumcytrynki.pl co chwile pojawia sie temat z tym problemem. Sam mam c5 tyle ze I FL i temat przetrzepalem
legler
Aktywny
 
Posty: 404
Prawo jazdy: 04 05 2005
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

11 Lis 2016, 15:57

Nie no bo ja słyszałem, że to zawieszenie było na tyle "kiepskie", że Citroen wycofał się z jego produkcji - hajs się nie zgadzał :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

11 Lis 2016, 16:07

A nie wiem czy nadal jest ale citroen dal wybor. Ludzie jednak boja sie tego zawiasu i wybierali sprezynowe. Druga sprawa ze przez problemy z elektryka i istnienie hudro w I generacji ceny pikowaly w dol i to tez zniechecalo ludzi do zakupu...ale kto raz pojezdzi na nhydro ciezko wrocic do tradycyjnego zawiasu. Jajednak jak bede zmienial to tez na c5 tez z hydro ;) mimo problemow
legler
Aktywny
 
Posty: 404
Prawo jazdy: 04 05 2005
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007