REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
rustler napisał(a):Glowna zaleta bedzie mala awaryjnosc, niska cena napraw i czesci zamiennych. Dodatkowo zaleta byloby niskie spalanie, moze byc silnik diesla.
Invi napisał(a):Diesel o ile spali mniej niż pb to ceny napraw będą stosunkowo wyższe, weź choćby pod uwagę regenerację turbo wtryski czy wymianę dwumasy
Pionek napisał(a):Tylko tankujesz co rusz
Pionek napisał(a):Poza tym spalanie na trasie serio? a co pod pachę weźmiesz auto żeby dojechać na trasę, że wg Ciebie po mieście się nie jeździ?
Pionek napisał(a): z resztą polecasz Vectrę 1,8 która ma max niuton przy 4 tys obrotów prawie, a moc max przy 6k to ciekawe ile wtedy pali żeby mieć moc pod nogą i wyprzedzić ciężarówkę. Jak ma 100 niutonów i 90 koni to raczej zbyt dobrej mocy mieć nie będzie.
i teraz porównaj do charakterystyki diesla.
Pionek napisał(a):No raczej jednak nie, z rok przed na pewno już są objawy,
Invi napisał(a):Osobiście mieszkam 1 km od autostrady a4, mam brać pod uwagę ten miejski odcinek przy wyborze auta?
Jasne dlatego polecamy Vectrę, gdzie komplet amortyzatorów kosztuje 800 pln, a komplet tarcz ok 500, termostat 400 zł itd.. A żeby auto jechało musi mieć na blacie 4k rpm i wtedy zapewne mało pali tylko 10,5/100Invi napisał(a):Szukamy auta o niskiej awaryjności i niskich cenach napraw....stary diesel jak ulał pasuje. Chyba, że czegoś nie doczytałem i wymagany jest wysoki moment obrotowy na niskich rpm kończący się zaraz później.