Rodzinne kombi do 25k

09 Wrz 2019, 18:58

Witam, w związku z tym że rodzinka się powiększa jestem zmuszony zmienić auto na coś większego. Budżetem jakim dysponuje na chwilę obecną to 27k, z tym że wolałbym kupić max za 25k i mieć awaryjne 2k na pakiet startowy.

Patrzyłem na
Insignia 2.0 cdti 130ps
Mondeo Mk4 2.0pb+lpg
Mazda 6 II 2.0/2.5 pb+lpg

Volvo odpada, buda i wnętrze po prostu mi nie leży, wszelakie Francuzy również odpadają. Z uwagi na to że dojeżdżam do pracy codziennie 15km jestem bardziej nastawiony w stronę pb +lpg

Znalazłem dość ciekawe Mondeo za fajne pieniądze i dośx miłym wyposażeniem.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Dziękuję za uwagę.
lucifer
Nowicjusz
 
Posty: 5

09 Wrz 2019, 21:03

Te Mondeo to przedlift. Ogólnie problemy z elektroniką (wiązki lubią gnić) i convers (zegary) może świrować - zimne luty. Auto ogólnie udane ale benzyny nie za bardzo do gazu. Chyba, że będziesz sumiennie pilnował luzów zaworowych, nie będziesz oszczędzać na instalacji i masz dobrego gazownika, który to dostroi. W innym przypadku szybko będziesz remontował głowicę. PS. Gość za bardzo się nie rozpisał. Sam mam Mondziaka ale w "dizlu" 2.0 i tego Ci polecam. Udana konstrukcja PSA. Miejsca naprawdę sporo i przodu i z tyłu. Bagażnik bardzo pakowny.

Zainteresuj się również Citroenem C5 2.0 - (owszem francuz ale świetnie wykonany) bardzo dobrze współpracuje z LPG. Skąd to uprzedzenie do francuzów ?
aple4
Początkujący
 
Posty: 162
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Prawo jazdy: 03 01 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007

09 Wrz 2019, 21:18

Niestety w grę wchodzi tylko coś z lpg, co do c5 to słyszałem że eksploatacja jest dość droga. Patrzyłem teraz na Renault meganki i laguny to dość przyjemnie się prezentują, jest coś sensownego pod lpg?
lucifer
Nowicjusz
 
Posty: 5

09 Wrz 2019, 21:29

Źle słyszałeś
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

09 Wrz 2019, 21:31

Tak? Pneumatyka jest tania w utrzymaniu mówisz? :ok:
lucifer
Nowicjusz
 
Posty: 5

09 Wrz 2019, 21:56

do czasu gdy się nie zepsuje :lol:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

09 Wrz 2019, 22:02

1. Nie pneumatyka a hydropneumatyka
2. Koszty "bieżących" napraw nie odbiegają znacząco od tradycyjnego zawieszenia. Drogo może się zrobić jeśli kupisz ulepa o którego ktoś nie dbał i nawarstwiło się sporo tematów np. cieknące przewody itd. Ale to dotyczy każdego używanego auta i każdego podzespołu, nie tylko zawieszenia. Żeby tego uniknąć sprawdzamy auta przed zakupem. Jak poprzedni właściciel dbał tak Ty masz :mrgreen:
3. W C5 2008+ można sobie było wybrać rodzaj zawieszenia - standardowe lub hydro. Na dzień dzisiejszy, w tym kraju jest o wiele więcej egzemplarzy z tradycyjnym zawiasem, i tak bardzo wygodnym swoją drogą.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

09 Wrz 2019, 22:15

Zawsze można kupić C5-kę z wielowahaczem (był w tańszych wersjach). Tylko może się okazać, że jak będą wielowahacze do wymiany to wyjdzie drożej niż zawieszenie hydropneumatyczne.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

09 Wrz 2019, 23:34

A4 b6 1.8t+quattro sline ewentualnie b7 1.8t w średnim wyposażeniu...
lucifer
Nowicjusz
 
Posty: 5

10 Wrz 2019, 09:49

Co myślicie?
lucifer
Nowicjusz
 
Posty: 5

10 Wrz 2019, 19:35

Jeśli potrzebujesz napędu, lubisz przepłacać za "prestiż" a do tego masz czas, cierpliwość i nie męczą Cię podróże po całym kraju w poszukiwaniu auta trzymającego się kupy to spoko.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km