Rodzinne kombi w dieselu do 15-17tyś. złotych

Które autko byś wybrał

Ankieta zakończyła się 25 Sty 2009, 23:22

Volkswagen Passat B5 3B 1998r. 1.9TDI
3
33%
Mazda 626 V 1999r. 2.0DITD
2
22%
Ford Focus Mk1 2000r. 1.8TDDI
1
11%
Renault Laguna II 2001r. 1.9DCI
3
33%
Razem głosów : 9

18 Sty 2009, 23:22

Mam dylemat między:

Volkswagen Passat B5 3B 1998r. 1.9TDI
Mazda 626 V 1999r. 2.0DITD
Ford Focus Mk1 2000r. 1.8TDDI
Renault Laguna II 2001r. 1.9DCI

Każdy z nich ma zalety ale i wady.

Proszę o wasze opinie.

Z góry dziękuję.
Sputnik
Nowicjusz
 
Posty: 3

19 Sty 2009, 19:07

Passatów jeździ dużo i nie ma problemów z częściami.Ale plastiki skrzypią jak wjedziesz w dziurę i głośny jest wewnątrz.Renia może się bardziej psuje(niewiele) ale tam masz już lepszy komfort jazdy.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

19 Sty 2009, 23:22

Zgadam się z kolegą, pasków jeździ u nas od zatrzęsienia choc i lagunek nie brakuje. Wg mnie renówka jest bardziej wygodna i tańsza w obsłudze natomiast paski byc może rzadziej się psuja ale jak już to się stanie to portfel bardzo boli.
crazy_fox78
crazy_fox78
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Debrzno

19 Sty 2009, 23:52

Muszę się przyznać, że Laguna była przez jakiś czas dla mnie pierwsza ale chyba zbyt dużo słyszałem o jej awaryjności. Może się jeszcze do niej przekonam. Co do Passata to chyba oczywiste ale ma on także swoje wady np. zawieszenie i może to że jest on w cudzysłowiu chodliwy :D. Focus ponoć bezawaryjny. No i Mazda wiadomo japończyk czyli bezawaryjny i małe spalanie. Szczerze mówiąc żadnego z nich nie miałem a jedynie słyszałem i w dodatku nie wiem ile z tego prawdy. Tak więc zachęcam do dalszej rozmowy 8)

P.S. W moim zestawieniu zabrakło jedynie Volvo V40 1999r. 1.9TDI - o tym samochodzie chyba najmniej wiem więc jeśli ktoś ma jakieś informację proszę piszcie

Pozdrawiam
Sputnik
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi Pajero Dakar
    Mitsubishi Pajero 2012 DAKAR otrzymał turbodoładowaną, 200-konną jednostkę napędową o pojemności 3,2 litra, spełniającą normy EURO5 z zamkniętym filtrem cząstek stałych DPF w standardzie. Dzięki zmodernizowanej jednostce ...