Rodzinny samochód dla początkującego kierowcy +/- 15 000zł

04 Cze 2018, 22:06

Witam. Na początek może trochę informacji o mnie, tak jak zaznaczyłem w tytule jestem początkującym kierowcą (a w sumie nawet jeszcze nie, bo jestem w trakcie wyrabiania prawa jazdy 8) ) i nie mam na ten moment żadnej wiedzy motoryzacyjnej. A co do samochodu...

Potrzebuję rodzinnego auta, w którym bez problemu zmieszczę 2 foteliki, i które będzie miało pojemny bagażnik. Oprócz tego fajnie by było jeśli jeździłoby na benzynę i było w miarę tanie w utrzymaniu. A jeśli się uda, to żeby nie było starsze niż 10 lat.
Najlepiej 5-drzwiowe.

Samochodem najczęściej będę jeździł po mieście (praca, sklep, szkoła) a kilka razy w roku dłuższe trasy (ok. 350km).

Mój budżet wynosi ok. 15 000zł i nie chciałbym go przekraczać.
Brat ma na sprzedaż Renault Megane (rocznik 2012) Hatchback, ale w Dieslu za 19 500zł, ale nie jestem pewien czy to dobry wybór.

Bardzo proszę o doradztwo :).
Pozdrawiam.
Sheyu
Nowicjusz

Auto: Nie mam

05 Cze 2018, 09:03

dobry wybór bo wiesz co kupujesz (co i kiedy zostało zrobione i czy to auto ci odpowieda i czy nie jest to picowany złom
Zly wybór bo diesel nie dla ciebie
diddy79
Zaawansowany

Prawo jazdy: 14 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Talisman
Silnik: 1,6 dCi 160 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2018

05 Cze 2018, 13:51

Ja będę swoją benzynę sprzedawać, ale dopiero jak kupie kolejne i gdy okaże się, że nic nie wyskoczy z nieciekawych historii, bo i takie przebyłam po zakupie i żałowałam sprzedaży poprzednika. Mam rodzinnego vana.
absolwentka
Obserwowany

Prawo jazdy: 09 01 2011
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: VW Touran
Silnik: 1.6 FSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

05 Cze 2018, 19:36

Sheyu napisał(a):A jeśli się uda, to żeby nie było starsze niż 10 lat.

Raczej się nie uda.