

Wraz z wprowadzaniem innowacyjnego języka stylistycznego, SKODA sukcesywnie wyposaża swoje samochody w nowe logo. Po Citigo, Rapidzie i Nowej Octavii przyszedł czas, by odświeżony znak firmowy trafił także do modeli Fabia i Roomster.
Przy okazji, delikatnym zmianom poddano również ich wnętrza. Zdobią je teraz nowe kierownice dostępne w wersji 4- lub 3-ramiennej oraz eleganckie i poręczne gałki zmiany biegów.

Odświeżony emblemat SKODA pojawia się w kilku miejscach, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdów: na masce, na obręczach kół, z tyłu samochodu, na kierownicy, na silniku oraz na kluczyku. Logo nie zawiera już w sobie nazwy marki SKODA.

Przy okazji powyższych zmian zmodyfikowano także wzory oznaczeń wersji silnikowych oraz serii specjalnych np. GreenLine lub RS.

W efekcie prowadzonej ofensywy modelowej, Producent zamierza zwiększyć swoją światową sprzedaż do 2018 roku do 1,5 mln samochodów rocznie. Nowy design marki, podkreślający nowoczesny i ponadczasowy wygląd modeli, stanowi bardzo ważny krok w przyjętej przez SKODĘ strategii.
źródło: Skoda