Rover 111 SLi??

29 Wrz 2006, 10:54

Witam,

Jestem młodym kierowcą niedawno zrobiłem prawko i mam okazje za małe pieniądze (tak mi sie wydaje) kupic samochód mianowicie jest to Rover 111 SLI rocznik '96, poj. 1,1; kolor ciemnozielony, przejechane 73tys., centralny zamek, autoalarm, immobiliser. Autko od znajomego i cena tylko ok. 1000zł.
Rozmawiałem z takim znajomym i on twierdzi że utrzymanie tego autka (części) są drogie. Tak wiec czekam na rady i opinie o tym samochodzie...
cycu
Nowicjusz

2

29 Wrz 2006, 12:57

no oczywiście że części są bardzooo drogie.
jeżeli jest tak jak piszesz że za 1000zł to pierwsza naprawa tego autka może okazać się że przerośnie jego wartość.
pozdro 8)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam
0

29 Wrz 2006, 13:37

Nie napisałem dokładnie. Samochód jest full sprawny, nawet olej wymieniany 2 miesiące temu. Jedyny mankament jest z poduszkami od zawieszenia, jaki jest koszt takiego dopompowania i co wogóle sądzicie o tym samochodzie, psuje sie czy sie nie psuje?? Mozesz ktos jest jego posiadaczem??
cycu
Nowicjusz

0

29 Wrz 2006, 16:17

Ja jakoś nie przepadam za tymi samochodoami i chyba jest też nie łatwo z częściami trochę takie nietypowe autko...
Pozdro. Kacper
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
0

29 Wrz 2006, 16:32

A nie wie ktoś ile by mogło kosztować mniej więcej podpompowanie tych poduszek i czy wiąże się to z jakimiś dodatkowymi kosztami??
cycu
Nowicjusz

0

01 Paź 2006, 17:58

Dla zainteresowanych tymi autami zapraszam na http://www.roverki.pl
cycu
Nowicjusz

0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

(nie)Wiadome zmiany w branży motoryzacyjnej