Rover 214 si 16v - na 100 km spalil mi prawie 18 litrów

16 Mar 2008, 10:19

Witam jakies 3 tgodnie temu kupilem autko roverka 214 si tydzień temu nim wyjechalem i zauwzyłem ze na 100 km spalil mi prawie 18 litrów, i na wolnych obrotch silnik nierowno pracuje dusi sie ale niegasnie.. a jak jest ziny i nim startuje to tez jakby sie dusił bo zrywa, na prostej idzie jak strzała i zadnych problemow niema. tylko to spalanie i nie rowne chodzenie na wolnych obrotach ,, zwracam sie z z tym temackiem DO WIELKICH TEGO FORUM PROSZE POMUZCIE ''
wocan
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • 16 Mar 2008, 13:38

    Nasuwa mi się na myśl czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnik - mógł się "zablokować" na jakiejś niskiej temperaturze i cały czas jest włączone ssanie.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    17 Mar 2008, 17:01

    tylko że wskaznik tempertury wskazuje prawidłowo.. odczyty.. jak jest zimny to nadole a jak sie rozgrzeje do do połowy dochodzi.
    wocan
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    17 Mar 2008, 17:31

    chyba ze nie o tym wskzniku mowisz.. bo ja jestem troche zielony..
    wocan
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    18 Mar 2008, 13:13

    Nie o ten czujnik chodzi.Ten,o ktorym ty piszesz,to czujnik temperatury od wskaźnika.Od komputera jest inny,zazwyczaj wkręcany z tyłu kolektora ssącego.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    19 Mar 2008, 19:44

    Dzisiaj byłem u elektryka z mojim samochodzikiem i wykryl kilka błedów, sa one w jezyku angielskim czy to może miec wplyw ze duzo pali, i nierowno pracuje na wolnych obrotach co wymienic najpierw domowym sposobem I ile by mnie to kosztowało ?

    12- Coolant Temperature sensor
    13- Inlet Air Temperture Imput
    19- EMC - Inlet Manifold vacum Pipe condition
    20- Throttle Potentiometr Input

    Pozdrawiam...WIELKICH TEGO FORUM..
    wocan
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Opel powraca do sportu samochodowego
      Marka Opel powraca do sportu samochodowego, w tym także – z nowym modelem Opel ADAM – do rajdów samochodowych w ramach międzynarodowego programu oraz na tor z nową Astrą OPC w programie ograniczonym do ...