Rover 45- co może być z tym fantem ( głowica czy cos innego

22 Lis 2010, 21:53

Może najpierw zacznę od początku.

Jechałem któregoś razu w trase nagle patrze poszła mi chłodnica i patrze wycieka mi płyn z niej więc do domu zostało mi 4 km dojechałem do domu to jeszcze w zbiorniczku był płyn, ale wyciekł. Ojciec zacholował mnie do mechanika i się okazało że do wymiany jest również uszczelka pod głowicą wszystko wymienione, do tego wymieniłem za jednym zamachem rozrzad, olej filtry i termostat.

I mam teraz taki problem

Czasami jak jadę to mi w sbiorniczku wyrównawczym zbiera się cisnienie, i temperatura nagle skacze do 3/4 albo i wyżej, a czasmi np. dziś cały dzień smigałem po mieście i nic.
Byłem u mechamika się pytać i on mi mówi jak by była walnięta głowica to by mi się cisnienie ciągle zbierało a tak nei jest raz dobrze raz źle i teraz nie wiem co robić jeszcze zostało mi do wymiany tylko korek w zbiorniku wyrównawczym jak by to nie było to to co??
Pomóżcie mi z góry dzięki
panwilli
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Zielenia Góra

23 Lis 2010, 22:31

Jeżeli nie będzie to korek ani termostat a mechanik poskładał wszystko jak należy to wskazania są na głowicę ..Napisz jaki silnik bo jak diesel to niechybnie będzie głowica.
Dziwi mnie jedno: głowica zdjęta do wymiany uszczelki z powodu przegrzania a nie była sprawdzana na szczelność i planowana?
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

24 Lis 2010, 15:56

to był korek naszczescie
panwilli
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Zielenia Góra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota S-FR Concept
    Koncepcyjne coupe S-FR jest dowodem na to, że napęd na tylną oś przez lata będzie znakiem rozpoznawczym sportowych samochodów Toyoty. Tym bardziej, że marka bierze pod uwagę wprowadzenie subkompaktowego coupe do produkcji. ...