Rover 618Si - wymiana rozrządu

07 Lut 2012, 16:05

Witam. Mam takie małe pytanko w związku z wymianą rozrządu w moim aucie. Silnik 1.8Si (Honda Accord). Rozrząd składa się z dwóch pasków długiego i krótkiego. Nie jestem laikiem w mechanice ale czy bardzo skomplikowane jest aby wymienić samemu rozrząd w tym silniku? Do czego jest ten krótki pasek rozrządu? Na co szczególnie zwrócić uwagę i co koniecznie wymienić za jednym razem (paski, pompa wody, napinacz) czy coś jeszcze? Czy lepiej oddać do mechanika niech on się bawi.
BANAN23
Początkujący

Miejscowość: Jabłonna Lacka

15 Lut 2012, 20:22

Witam. Wymieniłem wczoraj rozrząd oczywiście kompletny wraz z pompą wody i uszczelniaczami na wale, walku rozrządu i przednim wałku wyrównoważającym. Moje pytanie jest takie. Ile km muszę jeżdzic w miarę delikatnie aby wszystko sie ulożyło jak należy, czy po prostu od razu do odciny (6.5tys.obr./min.).
BANAN23
Początkujący

15 Lut 2012, 20:57

rozrzad poskladany wszystko wymienione spokoj i nie ma koniecznosci zadnej kontroli i regulacji przez najblizsze 60tys km ;]

poprostu normalnie tak jak jezdziles przed wymianą :)
HARIBO
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: dublin -kraków
Auto: Ibiza

15 Lut 2012, 21:08

Dla swietego spokoju naciag paska, czy jego stan mozna czasami sprawdzic, teoria teoria, a praktyka jest taka ze czasami jednak potrafi pasek strzelic czy przeskoczyc mimo ze do jego wymiany jeszcze daleko. :?
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

15 Lut 2012, 21:34

czimi tzn mam wszystkim klientom mowic zeby se spradzili naciag paska..albo ze musze im sprawdzic za jakims tam czas? :mrgreen:
nowe wszystkie czesci +dobre naciagniecie 60tys bez zadnego wgladu kontroli i naciagania i koniec kropka :)
HARIBO
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: dublin -kraków
Auto: Ibiza

15 Lut 2012, 21:38