Witam. Mam takie małe pytanko w związku z wymianą rozrządu w moim aucie. Silnik 1.8Si (Honda Accord). Rozrząd składa się z dwóch pasków długiego i krótkiego. Nie jestem laikiem w mechanice ale czy bardzo skomplikowane jest aby wymienić samemu rozrząd w tym silniku? Do czego jest ten krótki pasek rozrządu? Na co szczególnie zwrócić uwagę i co koniecznie wymienić za jednym razem (paski, pompa wody, napinacz) czy coś jeszcze? Czy lepiej oddać do mechanika niech on się bawi.
Witam. Wymieniłem wczoraj rozrząd oczywiście kompletny wraz z pompą wody i uszczelniaczami na wale, walku rozrządu i przednim wałku wyrównoważającym. Moje pytanie jest takie. Ile km muszę jeżdzic w miarę delikatnie aby wszystko sie ulożyło jak należy, czy po prostu od razu do odciny (6.5tys.obr./min.).
Dla swietego spokoju naciag paska, czy jego stan mozna czasami sprawdzic, teoria teoria, a praktyka jest taka ze czasami jednak potrafi pasek strzelic czy przeskoczyc mimo ze do jego wymiany jeszcze daleko.
czimi tzn mam wszystkim klientom mowic zeby se spradzili naciag paska..albo ze musze im sprawdzic za jakims tam czas? nowe wszystkie czesci +dobre naciagniecie 60tys bez zadnego wgladu kontroli i naciagania i koniec kropka
Honda Civic - kompaktowy hatchback do miasta Podstawowa pięciodrzwiowa Honda Civic dostępna jest z dwoma silnikami benzynowymi VTEC Turbo: jednolitrową jednostką o mocy 129 KM i 1,5-litrowym silnikiem wytwarzającym 182 KM . W przypadku obu motorów auto można ...
Kia Niro Hybrid - test spalania Ten kompaktowy crossover jest jedynym w tym zestawieniu reprezentantem innego kraju niż Japonia. Oferowany od 2016 roku przez koncern Kia model Niro jest pierwszym crossoverem tej marki z napędem hybrydowym. W 2019 roku poddano ...