Rozłączająca turbina audi A6 C6 2.0TDI

07 Cze 2021, 23:22

Witam, mam problem z Audi A6 C6 2.0 TDI 136km BRF 2006r. Auto wchodzi w tryb awaryjny na 4,5,6 biegu przeważnie przy 3k obrotów. Przy zmianie biegów po wciśnięciu sprzęgła słychać świst. Przepływomierz już zmieniłem i nic się nie zmieniło. Na dodatek dzisiaj zaczęła kopcić na czarno (wcześniej zrobiłem 7 tysięcy km i nic nie kopciła). EGR jest czysty. Moc niby jest. Choć nie mam porównania do innego silnika brf w tej budzie to nie jestem pewien w 100%. Doradzi ktoś coś w tym temacie?
Dzięki z góry! Błędy na kompie P0234 i P0101
Kubanda123
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • 08 Cze 2021, 01:13

    Jest jakiś problem z ciśnieniem doładowania i z nieszczelnościa układu dolotowego. Podciśnienia wszystkie sprawdziłeś?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16747
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Złota Kierownica 2012 - Opel Zafira Tourer
      Opel Zafira Tourer został uhonorowany nagrodą Golden Steering Wheel ("Złota Kierownica"), o którą w tym roku ubiegało się sześć modeli samochodów typu van. Ten prestiżowy europejski tytuł jest kolejnym sukcesem ...
      Wpływ opon ciężarowych na bezpieczeństwo i biznes
      Wielkość taboru samochodowego wykorzystywanego w transporcie drogowym szacowana jest na ponad 600 tys. pojazdów. Dla każdego z nich jedynym punktem styku z drogą są opony, które odpowiadają za przenoszenie napędu ...