i wg Ciebie to jest wina tego, że są japońskie
Błotnik w japońcu to jakaś filozofia, bo nie rozumiem? Przed każdą naprawą tak płaczesz? Raz byłem u takiego mechanika i podziękowałem... Ogólnie żyjesz w świecie wymieniaczy aby taniej, a nie aby dobrze
Jak chcesz kupuj najtańsze ścierwo w zamiennikach. Jak przed każdym zakupem robię rozeznanie czy coś jest dobre nawet jak 2-3 razy droższe, aby nie naprawiać czegoś 2x.
Do znudzenia moim przykładem jest sworzeń wahacza w Lexie - są zamienniki znanych marek od 100zł ale każdy kto zna temat wie, że lepiej kupić oryginał za ponad 300zł, bo przejeździ tamte 3.
Prawda jest taka, że do niemieckich, włoskich czy francuskich też są takie kwiatki wynikające z konstrukcji - np. przepływomierz zintegrowany w ECU w Oplu albo większość zamienników czujników do BMW nie współpracuje.
Zobacz jakie "tanie" są rozrządy w VAG.
Sprawdź czy ktoś zrobił remont silnika 1,2 R3 i 1,4TDI w jakiejś Fabii.
Pasaciarze, czy Ci z A4 i A6 podniecają się, że zawieszenie im wytrzymuje 50tys., a trwalsza belka po regeneracji wytrzymuje więcej ale jest zła... Serio?
I dla stronniczości np. Nissan Micra od bodajże 2001 roku ma nieregenerowalną kolumnę kierowniczą z wspomaganiem elektrohydraulicznym.
P.S.
1. Podpowiedź - w Colcie drążki są takie same niezależnie od wersji silnikowej. W serwisie musisz podać nr katalogowy części jak coś zamawiasz, bo inaczej Cię zleją jak opisałeś.
2. W kraju blacharzy masz problem ze zrobieniem nadkola?
3. Zamiast kabelka to bym sobie dorobił wiązkę bo żem jest elektrykiem.