Jeśli V50 to 2.0D, budżet pozwoli Ci na auta z początku produkcji.
Linki które przysłałeś możesz włożyć miedzy bajki, realny przebieg V50 w dieslu z 2004-2005 to minimum 220-250 kkm, poniżej 200kkm to nie ta cena.
Widzę że z Bielska jesteś, niedaleko, gdybyś chciał rzetelnie sprawdzić auto przed zakupem to masz ASO Auto-Boss lub niezależny serwis VolvoTeam w Mikołowie, a jeśli nie masz takiego zamiaru to jeśli pozwoli mi na to czas i warunki mogę pomóc Ci w ocenie auta z okolicy. Generalnie auto bardzo fajne, wystarczająca moc i duży moment dają frajdę z jazdy. Jeśli trafisz na zadbane auto to raczej nie powinno robić problemów. Na twoim miejscu raczej szukałbym krajowego, doinwestowanego i zadbanego modelu, przy sprowadzanym z większym przebiegiem licz się z wydatkami (rozrząd, dwumas, turbina, elektryka to podstawa do sprawdzenia) Przy 10 letnim aucie właśnie elektryka może sprawiać problem, zamki, stacyjka mogą być już zużyte, alternator, rozrusznik to trzeba mieć na oku. W starszych modelach lubił padać EGR więc też temat do ogarnięcia. No i oczywiście pamiętaj o 2 kluczykach, sprawnych oczywiście
![Wink ;)]()
koszt dorobienia 1 szt około 1000zł, tylko w ASO. To tak na krótko o możliwych problemach, teraz zalety, zawias jest z Forda więc koszty nie duże a jakość i wytrzymałość dobra, komfort jazdy świetny. Silniki ekonomiczne, spalanie w mieszanym 6-6,5, miasto raczej nie przekroczy 7, trasa 5-5,5. Wszystko zależy w jakim stanie kupisz auto, jak było eksploatowane, jak o nie dbano. Generalnie bardzo polecam.
Gdybyś miał jakieś pytania, pisz śmiało na PW.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.