REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Invi napisał(a):e24, rx8, r33, 200sx
a najlepiej is300, tutaj z 2jz masz duuuuże pole do popisu
Invi napisał(a):Chyba przestanę szanować moderatora
szybki napisał(a):silnik który ma problem zrobić bez remontu 100tyś.km
szybki napisał(a):w Wawie jest aż jeden mechanik który coś przy tym silniku ogarnie
szybki napisał(a):Zresztą jak bym miał się grzebać przy takim czymś to wolałbym już is300 wydłubać lub coś z 2jz
galakty napisał(a):Bez przesady... Wymieniasz uszczelniacze, zestaw kupujesz, wymieniasz i jeździsz kolejne 100 tyś. Aha, zrobisz te 100 tyś autem do czerpania radości z jazdy? Po 20-30 tyś rocznie?
galakty napisał(a):Tu zgoda. Lepiej wrzucić turbo i wystroić i tyle, koniec zabawy z silnikiem, pozostaje zawiecha.
szybki napisał(a): w Wawie jest aż jeden mechanik który coś przy tym silniku ogarnie
mmaf napisał(a):A co mówicie o a4 b7 1,8t albo 2.0tfsi ?
Invi napisał(a):Zgłębiałem kiedyś temat, kwestia lęku przed tym co nieznane. Budowa silnika wankla a co za tym idzie wymiana uszczelniaczy to banalnie prosta sprawa. Wystarczą chęci i nawet samouk to zrobi