Sam niewiem czego chce...

28 Cze 2008, 22:38

Witam
Chcialbym kupic sobie auto ale niewiem jakie :( . Jestem laikiem w tych sprawach jedynie moge sie sugerowac wygladem zew. i wew. ale wiadomo ze to bedzie starsze auto a niechcialbym kupic zlego
Moje wymagania:
- Moge wydac 3000 Euro (sam samochod nie liczac oplat)
- Hatchback
- 1998-2000
- silnik max. 1,4 (ew. diesel o porownywalnym spalaniu)
- Jak najnizsze koszty napraw

To chyba wszystko prosze o szybka odp bo chcialbym za jakies 2-3 tygodnie cos sprowadzic z niemiec :)

Pozdro
oclass
Nowicjusz

28 Cze 2008, 22:54

Możesz rozejrzeć się za ibizą albo polo, są to bardzo podobne auta i całkiem dobre. Polecałbym także corsę lub astrę
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice

28 Cze 2008, 23:02

Martoro napisał(a):Możesz rozejrzeć się za ibizą albo polo, są to bardzo podobne auta i całkiem dobre. Polecałbym także corsę lub astrę

Martoro ale ktora corsa (C?) i ktora astra (chyba nie chodzi Ci o 2 bo takich w hatchbacku nie widzialem 8)
Zastanawialem sie nad golfem 4 ale niewiem czy za 3000 da sie kupic sprawne auto w kazdym razie na mobile.de mozna znalesc kilka egzemplarzy ktore wygladaja calkiem przyzwocie :)
oclass
Nowicjusz

28 Cze 2008, 23:25

Z wyglądu może i są dobre, ale reszta już może taka nie być.

Chciałeś auto z lat 1998-2000, a wtedy była robiona corsa b. No a astra II w hatchbacku to akurat jest najpopularniejsza choć może nie wygląda, ze względu na linię bagażnika, ale myślałem o jedynce
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice

29 Cze 2008, 11:06

Martoro napisał(a): sprawne auto w każdym razie na mobile.de mozna znalesc kilka egzemplarzy ktore wyglądają całkiem przyzwocie :)