trainpro napisał(a):Aha, a jak juz tak piszemy to remont dolu w alt czy tfsi spowodowanego chlaniem oleju czy remont mechatroniki w multi (ktory w b6 ktore polecales jest pewny jak noc czy dzien) kosztuje 2 x tyle co remont samej glowic w bfb.
Tak owszem a potem się ją włoży pod poduszkę i będzie działać
Widzę, że kolega wyżej w formie
Zacznijmy od początku, mowa jest o A4 B7 a nie B5 czy B8
Tam istniał jeden silnik 1,8T BFB który to boryka się właśnie z problemem głowic, nawet teraz na portalach aukcyjnych wystawione są za ponad 2 tys zł głowice po regeneracji i już 2 osoby kupiły (tak właśnie wygląda to 1 na 20 który ma problem)
TFSI w A4 B7 to stare FSI turbo bez typowej wady olejowej, ale auta mają swoje naloty i potrafi czasem coś wziąć.
Jeśli 1 na 20 aut 1,8T bfb na problem z głowicą to tak samo 1 na 20 ALT 2,0 bierze olej
Tym bardziej że teść mojej kuzynki użytkuje takie A4 z 2,0 od dekady i silnik się nie rozleciał
Także nie wiem kto powinien wziąć kubeł zimnej wody i patrzeć obiektywnie.
Straszenie wszędzie 2,0, a nie widzenie problemu w 1,8T który nie rzadko uczestniczył w wyścigach na Nurburgring-u katowany na zimnym...
Proponuje sugerować się danym modelem o którym jest mowa a nie pisać cokolwiek byle by pojemność silnika się zgadzała
I jeszcze jedno: ja 1,8T bfb nie odradzam tak ja kolega wyżej np 2,0 ALT, ale pokazuje problem który występuje i trzeba mieć sie na baczności oglądając i decydując się na takie auto i tyle.