REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
vwdragon napisał(a):Audi to TFSI i to chlanie oleju. Choć w B7 w przeciwieństwie do B8 zdarza się podobno sporadycznie.
Pionek napisał(a):1.8T BFB standard to pekajace glowice
Tak owszem a potem się ją włoży pod poduszkę i będzie działaćtrainpro napisał(a):Aha, a jak juz tak piszemy to remont dolu w alt czy tfsi spowodowanego chlaniem oleju czy remont mechatroniki w multi (ktory w b6 ktore polecales jest pewny jak noc czy dzien) kosztuje 2 x tyle co remont samej glowic w bfb.
Pionek napisał(a):1 na 20 ALT bierze olej
andrewb25 napisał(a):Panowie, to jest przede wszystkim używka więc wszystko może się zepsuć,
andrewb25 napisał(a):1. kupujemy inną używaną zakładamy i jeździmy dalej
Ile naprawiałeś tych silników? chociaż jeden? no właśnietrainpro napisał(a):Nadal nie rozumiesz ze te silniki ALT w b6 mialy FABRYCZNA wade poboru oleju i KAZDY z nich chleje olej?
Chyba TDI bo 1,8T i to bez quattro to jakieś 150 kg mniej jak nie więcejtrainpro napisał(a):Tak, b7 1.8t wazacy 1600kg w sedanie
Pionek napisał(a):żeby za pół roku znowu szukać kolejnej? czyli jak Ci się zużyje sprzęgło to szukasz na aukcjach tak samo wyjechanego i zakładasz?